Khamis, 15 Mei 2014

LAGI LAGI FITNAH AZMIN





FACE BOOK

Azmin lagi...

Pada tanggal 16, 17 dan 18hb September 1998, iaitu 2 hari sebelum Dato' Seri Anwar Ibrahim ditahan dam dipenjarakan pada tanggal 20hb September 1998, Azmin Ali telah diberitahu bahawa KONONNYA beliau telah ditahan dan ditangkap oleh Pihak Polis. MOHON kepada Sdra Azmin Ali supaya mendedahkan SIAPAKAH yang telah menangkap beliau? Siapakah Nama Pihak Pegawai Polis Penyiasat yang telah menangkap beliau? Di Balai Polis manakah sebenarnya Azmin Ali ditahan dan dipenjarakan pada ketika itu? Apakah Nombor Kes dan Nombor Kertas Siasatan Banduan yang bernama Azmin Ali itu? MOHON Sdra Azmin Ali beri pencerahan kepada Ahli-ahli PKR. Sekiranya Sdra Azmin tidak dapat menjelaskan kepada kami, maka kami BERJANJI bahawa akan kami DEDAHKAN dimanakah Sdra Azmin pada waktu dan ketika itu. Dan kami akan dedahkan dimanakah beliau pada ketika hari-hari tersebut.



HENTIKAN

ini fitnah

ini tohmah

cari rezeki

 halal

bukan jual

kontrek

bukan jual

janji

kah kah kah


-----------

2 ulasan:

kijfd berkata...

hanya anwar seorang je pemimpin pkr yang boleh menyekat kemaraan azmin ali.

yang lain jangan dok mimpi nak jadi timbalan presiden.

Tanpa Nama berkata...

"Sumpah sumpah sesumpahnya aku hanya perjuankan keadilan raya di hutan tropika ini"...Aku bukan froggies mcm pok heng...Aku bukan belalang macam mat said....Aku tak pernah buat ATB (air turn back..Aku hanya buddy dan pegikut setia hatta kedalam kelambu diapun aku ekori...