Isnin, 23 Jun 2014

BENGGALI PUTEH





BENGGALI PUTEH



Perkasa mahu pancung kepala pengkhianat Sultan Selangor

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) memberi amaran akan memancung kepala mana-mana pihak yang masih enggan menghormati kedaulatan Islam dan mengkhianati kedudukan Sultan Selangor sebagai ketua agama negeri.
Yang Dipertua Perkasa Negeri Sembilan Ruslan Kassim berkata, orang Islam kini diuji dengan golongan anti-Islam yang sengaja menimbulkan polemik berhubung isu kalimah Allah dan rampasan Bible berbahasa Melayu dan Iban daripada Persatuan Bible Malaysia (PBM).
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/perkasa-mahu-pancung-kepala-pengkhianat-sultan-selangor#sthash.vAYTDnBZ.dpuf


KAH KAH KAH

katakan lah
dizaman portugis dulu
sultan melaka
telah berjubur
dengan benggali puteh

kepala siapa
yang akan dipancung
oleh perkasa?

saje nak tanya
jangan ambil hati
kah kah kah

-----

9 ulasan:

Awanama berkata...

BOLEH TANYA CKIT????..

SULTAN/RAJA TUE ASAL USUL DARI MANA YER?

DALAM ISLAM ADA KER SALAHSILAH KESULTANAN?

SULTAN/RAJA ASAL DARI KERJAAN HINDU KAN??..

BOLEH PULAK DEPA PAKAI MENDA NIE NA.. X HARAM PULAK.

JANGAN LUPA ASAL USUL KITA.. JANGAN LUPA DARI MANA DTGNYA KITA..

KITA SAMA SAMA PIKIQ NA

-REBELLIOUS MONKEY-

Awanama berkata...

ada perkara boleh di debat
ada isu tidak boleh
kalau debat juga tiada untung
macam tok heng...
tak guna debat pasal tok heng
buang masa sampai bila bila
saja jadi pengacau
untuk dapat imbuhan bayaran
malaoun ini semua tau spesis katak
dua alam sekejap dlm air
sekejap dlm gua
kah kah kah
isu sengaja kaburkan mata
sementara rompakan diusahakan
saja layan pemikiran rakyat
jadi bahan berita
kah kah kah
isu utama akan dilupakan
yang pasti gst jalan
yang pasti tppa jalan
semua projek cukong jalan
kita sembang kedai kopi
kah kah kah
bani aku ni bila nak cerdik...
maha firaun pernah bersabda
bagi gula gula supaya semua jalan
kah 3

Awanama berkata...

skrg dah terbalik..........
benggali putih kena tutuk oleh sultan......
kah...kah....kah....

Awanama berkata...

raja
sembah
singgahsana
semayam
semua hindu tu
awat tak haram pulak
kah kah kah
pokoknya yang terpakai sendiri tu halal
yg tak suka tu haram
bongkok betui lah depa nie...
semua dibolehkan sini
asal ada jawatan kedudukan pangkat
yg kena tangkap selalu
pondan curi telur
pondan hisap kote
pondan pakai perempuan
tak puasa
merokok kah kah kah
awas ada plastik hitam beb..
nasi kandar buka bulan puasa...
tak apa pulak
tok breheng tak marah ke
kah kah kah
ada syeer kot dgn mamak tu
kah ka kha

Awanama berkata...

pancung!? hahaha
balik pa chu ceng laa perkasa

Awanama berkata...

kesian kavita.. bakal dipancung!! kah kah kah

Awanama berkata...

benggali puteh tu mesti raja gopal..kah kah..patutla anak dia ada darah mat saleh benggali puteh lisa davis..pewaris takhta negeri terkaya..kah kah

Awanama berkata...

asal usul sultan selangor pun dari rakyat biasa yang berasal dari bugis datang ke tanah melayu akhirnya jadi sultan selangor.. apa punya pundek la suwelesi punya najib bugis..kah kah

Awanama berkata...

Sultan kaki judi, sultan kaki amput, sultan taik arak, sultan tokey babi..tak hiba agama ker... saidina umar yg grenti masuk syurga tak kisah sahabat tegur malah pernah umar disergah sekiranya umar tidak adil maka akan dibetulkan dgn pedang...umar biarkan saja, takdepun suruh sahabat lain ambik tindakan. Sultan yg blm grenti masuk syurga berkagak macam malaikat.....suci xde dosa....amput tuanku, amput tuanku amput tuanku...taik palat berbaukah kah kah