Isnin, 2 Jun 2014

KEPUTUSAN DAH TAHU







KOMENTAR

mustahil

berani lawan

syarikat 

multinasional

NOTA
pelik hairan takjub
dari mana munculnya
dna babi ini
bukan kah dah ada kajian dibuat
kenapa tak buat lagi

jelas ini lah kuasa
syarikat multinasional
lobi syarikat multinasional
bukan kecik anak
yang haram boleh jadi halal

KUALA LUMPUR 1 Jun - Umat Islam di negara ini dinasihati bersabar menanti keputusan sama ada dua produk coklat Cadbury mengandungi Asid Deoksiribonukliek (DNA) babi (porcine) atau sebaliknya, yang akan...




KAH  KAH KAH

woit

jangan risau

pagi senin ini

kita dah tahu

keputusan

tak ada 

dna babi

kah kah kah


-----------

7 ulasan:

Awanama berkata...

Bila lagi nak makan babi halal? Ini kalilah

Awanama berkata...

Bro tt..
kalau u nak tau..setelah jakim buat kajian DNA ke atas cadbuby ni..DNA tersebut telah tiada kerana DNA BABI ni dh masuk ke dalam jakim..jadi keputusannya seperti berikut ;

Cadbury - Tiada DNA babi
Jakim - Ada BABI

Unknown berkata...

aku sangat setuju 1000peratus

Awanama berkata...

Dah agak awal2..
Jakim dah serap dna tersebut.
Sekarang dna dh masuk dlm jakim..maka selepas ini jakim lebih dikenali sebagai JABIKIM

Awanama berkata...

Kah.....kah..... Malaysia akan hancur selagi umporno perintah kah.....kah.....

Awanama berkata...

Matematika lojika UMNO.. 5+6=16, 3+2=90, 4×11=3, 8÷3=20.. patut la ramai sungguh yg score UPSR dan SPM tu, 90% hanya terdiri dari anak2 cikgu..kahkahkah.. sama2 kowtim daa.. akhirnya ramai manusia saintis buat roket dan pemegang hadiah nobel datang dari meleisial..

Jakim ni xkan la xtau.. budak2 reject dari skolah agama je layaknya...sembang kuat ana akhi ana akhi..akhirnya sumer balun..kahkahkah..

Awanama berkata...

Bro cuba tanya Menteri agama Islam. Waktu kes cokelat babi meletup menteri islam makan angin with family kat mana... Apasal bagi si othman komen....apasal tak komen awal awal and baru semalam komen ..kah kah kah... adakah menteri islam kowtim ngan kadbary kat US.. kah kah kah