Sabtu, 21 Jun 2014

NABI KHIDIR - GREEN MAN - MATRIX - RABU DEPAN





GREEN MAN NABI KHIDIR

saya nak share satu perkara yg saya Nampak daLam matrix, kaLau Salah BETUL-KAN saya...story ni mesti bermuLa dengan warna-warna hijau, saya agak ini reLate dengan 'green_man' atau daLam duniya kita di sebut Nabi Khidir aLay his saLammm...waLLah hu a'Lam... on KELAS FALSAFAH - MINGGU DEPAN - MATRIX
on 6/21/14



MATRIX

MALAM RABU





MEMBACA FILEM
 DENGAN 
ILMU SEMIOTIK
dan
melihat  falsafah
dalam filem matrix

kelas mula lebih awal
jam 8:30 malam
rabu 25 jun 2014

semua dijemput
universiti bangsar utama

2 ulasan:

Nazrio berkata...

habis Lah kaLi ini bekas konduktor bas mini tu...
Pk Hisham TT nak beraLih ke fiLem puLak
fiLem hasiLan-nya bekas kondoktor bas tu hanya membodek, mengampu poLis dan umnQ semata-mata
maLaysia dan meLayu terus bodo
yar hampeh...!!!1403

Nazrio berkata...

saya nak share satu perkara yg saya Nampak daLam matrix, kaLau Salah BETUL-KAN saya...story ni mesti bermuLa dengan warna-warna hijau, saya agak ini reLate dengan 'green_man' atau daLam duniya kita di sebut Nabi Khidir aLay his saLammm...waLLah hu a'Lam...