Sabtu, 5 Julai 2014

BODOH MACAM TELOO




CONTOH RAKYAT
TAK SOKONG
KERAJAAN

Kenapa ini berlaku - TPM

Muhyiddin berkata, apabila perbalahan tidak dapat dibendung, maka akan berlaku kucar-kacir kerana hubungan antara kaum tidak seperti dahulu apabila mereka saling tidak mempercayai dan mencurigai antara satu sama lain.

"Saya sendiri sebagai Timbalan Perdana Menteri setiap malam sebelum tidur memikirkan macam mana nak uruskan negara. Ada orang hantar khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada saya, apa nak jadi dengan Melayu, kenapa Islam dihina dan hal-hal yang sama.

"Mengapa hal-hal sebegini berlaku dan ini membimbangkan kita. Kita semua perlu balik ke pangkal jalan. Letakkan agama sebagai tonggak dan kekuatan kita sebagai orang Islam begitu juga budaya dan adat resam kita," katanya.


KOMENTAR
muhyiddin bertanya
kenapa ini berlaku'
kenapa negara jadi
macam ini

bodoh!

jawabnya kerana
kerajaan yang
memerintah
hanya dapat
47% jumlah undi
ini pun dengan cara tipu

pakatan rakyat 
mendapat 52%
tapi dinafikan 
menubuh kerajaan

itu pasal negara 
jadi kelam kabut
kerana kerajaan
tak ada sokongan rakyat

BODOH!





-----------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rasanya dah bole masuk malaysia book of rekod bila pak2 menteri berebut2 membuat kenyataan bangan tahap gaban..klu zaman pak lah yg bangang2 ni malu nak barcakap..yg rajin cuma samy vellu je..ni nak kira camne..teloor dadar ke telor mata kubau ?

Tanpa Nama berkata...

bodoh nak mampooos

kampong lad berkata...

sabah & sarawak ada 56 kerusi parlimen, dap & pkr menang 9 kerusi. kalau dapat 65% undi popular agak2 bn boleh mampueh dak?

tukar najib berkata...

Menteri pelajaran bodoh. Banyak buat eksperiment. Daging dah banyak melilit kepala. Bodoh!!!! Macam lembu kak jat.

Tanpa Nama berkata...

Setuju.Kerajaan yang menang cara menipu takkan stabil.Satu hari kerjaan 47% bila2 boleh tumbang sebab PMnya memang haram jadah!

Tanpa Nama berkata...

bila budak benggap bahalol jadi pemimpin haram , perangai dia pun macam bebudak vietnam lah tangkap makan kucing anjing sampai tikus masok rumah ikut pintu depan...

dah moodeen bahalol , nak kata apa yea...

Tanpa Nama berkata...

Bodoh...vangang.....bongang.....paloi.......bangang......memteri malaysia byk tapi kualiti hancusss......cakap projek juta2 tapi hanya dimulut, malangnyarajyat malaysia dpt sibangang jd pemimpin....err bila lagi mufti, ustaz ataupun tok imam nak fatwakan mahathir bin mohamad aka mahathir anak lelaki iskandar kutty sesat...

Unknown berkata...

42% of idiots..!!! Hahahahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Awat dia fikir kita rakyat Malaysia ini bodoh bangang ker? Kucar kacir ini kerrja UMNO, mereka beri sub con kepada kuncu kuncu mereka yang tidak ada pegangan agama, nama aja Islam tapi zalim lebih pada Yahudi.
Mereka tubuh NGO banyak2 dan beri subcon kepada kuncu mereka untuk belasah pembangkang dan siapa lebih belasah Anwar maka ongkosnya tinggi dan siapa bantai pembangkang khasnya kerajaan Selangor dan Pulau Pinang maka lagi tinggi habuan haram. Para NGO yang telan wang haram ini dan beri makan kepada anak beranak mereka juga makan makanan haram.
NGO ini akan cari isu2 untuk belasah KHalid dan Guan Eng. Tiba2 Islam sudah diancam oleh Kristian di Selangor. Selama 56 tahun Selangor diperintah oleh UMNOBN Islam jadi unggul tapi sejak pakatan ambil alih Islam kununnya diancam dan Allah dirbut oleh Kristian Mereka lupa RABUL ALIMIN itu apa. Allah untuk seklian alam. Merka nak memperbodohakn Melayu tapi mereka lupa dan lepas pandang Melayu kini kian cerdik khasnya Melayu TukarTuib. hahahahaha
Mereka sendiri yang lagakan kaum dan setiap malam bila muka sembam itu nak tidur, dia akan fikir macam mana nak kucar kacirkan Malaysia hingga ketahap boileh tangkap pembangkang. Hati mereka busuk dan mereka zalim kalahkan Yahudi. APCO memang berjaya pisahkan Malaysia macam Israel Palestine. Tahniah UMNO BARU.