Ahad, 13 Julai 2014

FAKTA JELAS











FACE BOOK


ini fakta..
bukan auta...







-----------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Tak paham Betol dgn otak samdol yg ada dlm pakatan.
Jaman sekarang nie orang menilai pada KPI, setakat pandai cakap tapi ilmu ekonomi takde nanti jadi la mcm amno.
Bodoh2x dlm pkr nie kalu dah kelabu mata dgn duit jgn masok pkr la.
Lu org buat taik nescaya lu kena kentut nanti. Lu ingat rakyat selangor bodo mcm rakyat kedah? Perak?
Lu ingat doktrin undi utk parti bukan calon bole pakai ka?
Hanya yg bodoh mcm ahli amno sahaja yg percaya undi parti lebih Mulia dari undi calon.
Kalu tak percaya buat la kerja gila nanti.
Pada TT, kapala butuh pak hang la.
Hang dah serupa Hasan malik aku tengok. Aku rasa semua rakyat jelebu yg jadi pemimpin ada juga penyakit triple fool mcm hang.
Idola hang dah berubah kpd hassan malik dan rais yatim ke?

Awanama berkata...

Walau pu kau benci Azmin tapi dia taklah seperti Khalid. Aku dah beribu kali kata yang Azmin tu adalah Anwar dan Anwar adalah Azmin. Menang 12 dari 22 cabang tak penting sebab Khalid dah main kayu tiga dengan gerombolan celaka. Dari pilh Khalid dari Azmin adalah lebih baik Azmin sebab dia dah jelma watak Anwar dari dulu.Khlaid belum tahu susah senang menjadi Azzmin.Hanya saksi seperti aku melihat Azmin bekerja keras membela Anwar walaupun terpaksa menipu.Khalid senang2 je jadi MB.Porahhhhhhhhhhhhhhhhh.