Ahad, 13 Julai 2014

JUAL AGAMA BODEK CARI MAKAN





BUAH TANGAN
ZIONIS TEMPATAN



ARAB LEMAH

Rejim Zionis bertindak sesuka-hati kerana negara2 Arab amat lemah. Negara2 Arab lemah kerana gagal meniru cara pemerintahan Malaysia yang di tadbir oleh pemimpin2 berbangsa Melayu dan beragama Islam. Pemimpin2 Malaysia memerintah secara demokratik dan berintegriti.

Pemerintah2 Arab gagal memupuk serta menggembeling institusi2 demokrasi saperti pilihan raya yang bersih dan telus, kebebasan akhbar, badan kehakiman yang bebas, dsbnya. Di Malaysia, institusi2 demokrasi di utamakan dan di pelihara dengan cermat. Negara2 Arab dilanda dengan gejala2 korapsi, kronisma dan nepostima. Sebagai contoh, Wanita Pertama Tunisia semasa pemerintahan Zeinalebidin Ali berlagak seolah-olah negara Tunisia sebagai hak peribadi beliau.

Walhal, Wanita Pertama Malaysia amat berhemah dan mengamalkan Islam wasatiyah. Polis di negara Arab walaupun ada kalimah ALLAH dan MUHAMMAD di lencana mereka tetapi mengamalkan rasuah berluasa. Negara yang pupus prinsip2 demokrasi akan hancur binasa. on HENTIKAN KERJA JUAL AGAMA
Anonymous
at 6:19 PM
KUBUR BERTINGKEK
Kubur den berringkek2 mcm duit la ka kah kah. Tunggu mati je x jwb. Masa hidup pandai GUNA hukum otak sendiri on HENTIKAN KERJA JUAL AGAMA
Anonymous

at 4:57 PM

BODEK
Sibodek jalang Kah.....Kah....kah on HENTIKAN KERJA JUAL AGAMA
Anonymous
at 4:56 PM
RTM TAK ADIL
Laporan RTM tak adil. Tak beritahu kenapa Israel tembak 1200 missile ke Gaza ? Kerana 3 pemuda Israel di culik dan di bunuh, kemudian seorang pemuda Palestin di culik dan di bunuh.

RTM tak lapor pun bahawa Hamas tembak 500 missile ke dalam Israel. RTM tak lapor pun Hamas sembunyi dalam rumah orang awam yang ada budak dan wanita. RTM tak lapor pun bahawa sebuah loji nuklear jana kuasa, nyaris kena sasaran missile, di Israel. Semua berita yang adil ini dapat dibaca dari berita online dari luar negara. Woit, RTM , lapor lah apa yang sebenarnya berlaku pada kedua-dua pihak. on HENTIKAN KERJA JUAL AGAMA
Anonymous
at 4:43 PM

---------

3 ulasan:

Awanama berkata...

RTM tu kan penyokong Yahudi

tukar najib berkata...

Hamas tembak rocket sebanyak 30 buah purata sehari sejak 2012. Ingat Israel nak tengok je. Memang patut patut pun palestin kena serang.

Unknown berkata...

tukar najib: ..... banyak betul duit hamas beli roket ..... atau hamas guna roket kertas lipat je..???