Ahad, 10 Ogos 2014

CARA SELAMATKAN DIRI



PEMEGANG MOHOR 
BOTOL  BESAR

Saya masih MB Selangor, tunggu keputusan Majlis Penasihat Raja-Raja esok, kata Khalid


Khalid Ibrahim mengatakan masih menjadi menteri besar Selangor walaupun selepas PKR memecatnya semalam dan akan meneruskan tugas seperti biasa.

Khalid berkata tidak akan mengeluarkan sebarang kenyataan sehingga selesai mesyuarat Majlis Penasihat Raja-Raja esok dan tidak menolak untuk mengambil tindakan undang-undang kepada PKR.

"Saya akan meneruskan tugasan sebagai menteri besar seperti biasa dan dinasihati untuk tidak membuat sebarang kenyataan sehingga satu mesyuarat Majlis Penasihat Raja-Raja yang ditetapkan pada Isnin, 11 Ogos 2014," kata Khalid selepas menghadiri majlis di Masjid Negeri Shah Alam bersama Sultan Selangor.

Khalid berkata tindakan undang-undang juga akan diambil bagi mencabar keputusan partinya.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/saya-

MAHAZALIM 
bersama
 PERMAISURI MAHA LONGGAR

KAH KAH KAH
woit
khalid ada dua pilihan
untuk terus jadi mb
pertama jumpa 
kavita singh
kedua jumpa
pemegang mohor
botol besar
jamin selamat
dunia akhirat

KAH KAH KAH



-----------

8 ulasan:

Amuraria berkata...

kah kah kah tuddia ! ABU !

Tanpa Nama berkata...

Kepada PKR,

1. Pastikan Calon MB baru, tidak macam YB-YB PKR yang lepas yang tamak, rasuah, yang belot, yang khianat, seperti Zahrain, Zulkifli Nordin dan sewaktu sama -nya.

2. MB baru dikehendaki tandatangani perjanjian dengan PKR, supaya MB baru tak jadi ditaktor, tak jadi buat sesuka hati sendiri sahaja.

3. Sistem pentadbiran negeri hendak lah diubah supaya kuasa jawatankuasa Pakatan Rakyat adalah lebih kuat daripada kuasa seorang MB selangor.

4. Tandatangan yang diturunkan olih MB adalah untuk perkara yang remeh saja. Perkara besar dan penting seperti Langat 2, Kidex, dan lain lain perkara besar, hendaklah di tandatangani olih jawatankuasa Pakatan Rakyat.

5. Perkara no.4 diatas adalah untuk menangkis keadaan dimana " Jika musuh sudah berjaya pau atau kuasai MB Selangor, maka musuh pun sudah berjaya kuasai satu Selangor "

Pembaca, kamu ada apa apa pendapat. dan cadangan? supaya kemelut seperti kes MB Khalid ini tidak ulangi kelak.

Tanpa Nama berkata...

1.cara selamatkan diri dari masuk penjara macamana pulak bhaii!!!
2.kah!kah!kah!!!!

Tanpa Nama berkata...

Ha..ha...ha...betul...betul. Azizah pun macam tu. Kalau nak jawatan pergi jumpa penyimpan botol2 besar. Tapi kalau kominih cukup jumpa Putin je. kah...kah..kah..I rest my case lord...ha..ha...ha

Tanpa Nama berkata...

jgn buat keputusan selepas tuang air botol besar......
kah.....kah....kah.....

Johan berkata...

Minta agong batalkan apa jua tuduhan pada yb anwar.... khalid telah merosakkan selangor yang menjadi begitu miskin sedangkan anwar yang boleh memain peranan dalam pemberian tugas kepada anak-anak muda selangor. Harap anak muda selangor bersedia berkhidmat.

Tanpa Nama berkata...

Pegang Mohor nih macam nak umum Cuti Raya aje ; Khalid kena pecat kita rakyat dapat Cuti Umum lagi ke....

Yahoo!!!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Apa beza anjing dengan khalid.....TAKDER.....