Sabtu, 2 Ogos 2014

INGAT MACAM MANA BACA UTUSAN?






FACE BOOK


#PERINGATAN UNTUK DIRI AMBO HAK BARU 32 TAHUN DALAM PAS...
Share

ingat
macam mana
baca utusan


-----------

2 ulasan:

Mamat Coh Gua Musang berkata...

Utusan selalu kutuk Yahudi/Israel dan puji Hamas. Jadi itu bermakna Yahudi/Israel itu baik dan Hamas itu jahat.

TT, itu awak punya teori. Jadi saya rasa awak memang betul sebab Utusan selalu kutuk pembangkang & memuji UMNO. Mengikut awak, itu maknanya pembangkang baik & UMNO jahat.

TT, cuba baca balik posting awak yang lepas. Awak selalu kutuk Azmin Ali dan puji Khalid Ibrahim. Kenapa sekarang sudah tukar lagu? Sebab Utusan memuji Khalid?

Tentang Khalid, TT telah membuat kesilapan yang besar. Tetapi tentang PAS sebagai parti pengkhianat, TT terbukti betul bila perbincangan melalui Whatsapp PAS didedahkan baru baru ini. Syabas kepada TT kerana sejak dari dahulu lagi telah meramal dan membongkar perbuatan khianat yang dirancang oleh Tuan Guru Haji Hadi Awang dan menantunya Din Ayam.

Tanpa Nama berkata...

Camano ni TT..Dr Jentik pun xpaham2 bila baca utusang..inikan pulak makcik kat Felda ni..

Xpa TT..lepas ni FGV dah janji akan salurkan FTTH masuk ke setiap Felda..dgn harga 3 guni sekerap makcik setiap bulan..kahkahkah.. CEO FGV dah announce kat Berita Hairan minggu ni..alamatnya makcik dan pakcik boleh beronline pornolah dlm kebun getah tiap2 hari lopeh ni..

Takut jd mcm jabatan2 kerajaang..pasang lease line mahal2 setiap bulan.. pejabat tanah asyik offline tiap2 hari..lease line pun ada downtime berjadual??? Baik pakai strimik jer..