Isnin, 6 Oktober 2014

BODEEEK GILA





KAKI BODEK


Ahmad Maslan puji Najib sebagai satu-satunya PM turunkan harga minyak


Ketika rakyat Malaysia cuba menyesuaikan diri dengan kenaikan harga minyak dan bersedia dengan inflasi tinggi,  Ahmad Maslan dikenalpasti sebagai menteri paling kerap mempertahankan tindakan kerajaan memotong subsidi bahan api tersebut di laman sosial Twitter.

Dalam beberapa entrinya sejak 1 Oktober lalu, Ahmad yang menggunakan akaun @ahmadmaslan berkata,  Najib Razak merupakan ‎satu-satunya perdana menteri yang menurunkan harga minyak ketika harga di pasaran jatuh pada 2009.

Dakwaan itu yang dimuat naik dalam laman Twitter pada 3 Oktober ‎dan disertakan dengan paparan grafik untuk menjelaskan secara terperinci berapa banyak harga minyak meningkat naik pada 1990 hingga 2013.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/ahmad-maslan-puji-sebagai-najib-satu-satunya-pm-turunkan-harga-


KAH KAH KAH

woit
gila ini ada 9999 macam
tapi yang ini
dipanggil
bodeek gila
bukan gila booodek

sah anak felda ni
tak cukup minum sawit

KAH KAH KAH

----------

4 ulasan:

Amuraria berkata...

banyak spesis cari makan beb ! ABU !

Tanpa Nama berkata...

ketahuilah hanya yang bodoh benggap saja suka di kelilingi orang orang bodoh benggap setaraf dengan nya.

segelintir yang ngok , jutaan yang terseksa dengan 20sen.

bodoh kan ?

Tanpa Nama berkata...

Ini bodek pelapik umngok...yang pelapis PM dalam diam tetiba bangsawan jadi PM

Tanpa Nama berkata...

Ahmad Maslan tahu yg suatu hari nanti dia akan jadi selipar buruk Najib saja. Time ni Najib tengah kene tibai. Jadi dialah satu2nya menjuarai membodekkan Najib. Bergilir2 saling menganjingkan diri dgn Hasan Malek. Propesser Atori dah jadi total taik dah. Sama mcm Mufti Ngok Gadut.