Sabtu, 11 Oktober 2014

CAKAP SENANG - TOK EZI







Halang Oktoberfest di Melaka

 | October 10, 2014
Dewan Ulama PAS Melaka berkata penganjuran Oktoberfest adalah gejala negatif yang bakal menjerumuskan rakyat ke dalam sindrom ketagihan arak.
PETALING JAYA: Ketua Dewan Ulama PAS Negeri Melaka, Zulkifli Ismail Muhammad menyeru supaya kerajaan negeri Melaka segera mengambil langkah menghalang sebarang penganjuran pesta arak Oktoberfest di negeri Melaka.
Menurut Zulkifli, pesta seumpama itu adalah suatu budaya yang asing kepada rakyat negeri Melaka.
“Ia adalah gejala negatif yang bakal menjerumuskan rakyat ke dalam sindrom ketagihan arak.

KAH KAH KAH

woit 
pertama terima kaseh
kerana popularkan
konsep oktoberfest
dari orang tak tahu
kini semua tahu
ni macam kes coklat babi

kedua betul ke cakap
dewan ularmak melaka ni
kalau betul betul  berani
pergilaah tutup
hard rock cafe
di jonker street

TOK IS CIP

KAH KAH 

KAH



----------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Gerakkanlah unit amal jadi jaga pintu masuk oktoberfest san miguel di melaka tu.apa macam cadangan ambo tuang presideng perpaduang?

Awanama berkata...

PAS parti bahalol.

politik tak de duit , politik bahalol.... orang orang ade duit ade buat bising bising ke ?

bila otak benggap , buat bising adalah tuk tarik perhatian aje.. macam nyamuk.

orang orang bahalol ada banyak duit ke ?

Mamak !!!! Kasi sini Ridpest satu....

Awanama berkata...

PASD TALK COCK NOWDAYS JUST FOR THE PILITICAL SURVIVAL..

.pas WILL LOST n17 BUKIT BARU IN NEXT ELEXTION TO bn AND ALSO MOST OF IT MIX SEAT IN dun AND pARLIMENt

Aku kafir, kempen dan undi PAS/PKR di dun bukit baru dan parliment bukit katil.PAS menang kerusi pertama di melaka selepas merdeka..PAS menang sebab orang kasian Kat DSAI dan bukan sebab kepala butuh preseding serban . GE 14..The nelayang presideng dan his din ayam will be kick out from PAS..GE 14 ,kami akan berkempen against PAS kalau PAS dalam PR.

Kami kan tunjuk jari butuh juga kat DSAi dan LGE kalau Pakatan bertanding dengan PAS dalamnya...Kami akan sokong BN..Pergi butuhlah pakatan dengan PAS parti nelayangnya


But if Mat sabu jadi presideng PAS, mungkin non melayu ada percaya sikit pasa PAS..akalu tak,,kepoala butuh lah PAS..

Free loader open Hard rock cafe kat melaka..PAS hilang kote kah? sudah lah PAS..like mamak padukang kata..tahaluf siasi apa lancau ,dia pun tak tau..

Nasib akau baca blog outa tukar tiub ini..Dapat juga tau siapa butoh din ayam dan wajah senar presideng nekayang yang tak mampu jaga ganu pun..

kah kah kah...butuh lah PAS..

Awanama berkata...

Dia ni pandai cakap je...
Geng youji lah katakan...
Lebai malang cap ayam..
Hahahaha

Awanama berkata...

Aiii.. nak melancap pun sudah la.. kene pacak kepala.. ikat kaki atas kipas angin..patahkan kesepuluh2 jari, kedua tangan ngan kaki.. keraskan hujung rambut dgn menggunakan minda.. urutkan kontol dgn hujung rambut anda tadi.. wooooh..stim tak?

Awanama berkata...

Apa yg aku nk kata adalah tgha ni mcm puki...
...nyahkn dia ni dr parti pas....ckp x serupa bikin...kepala butuh punya hadi awang....