Sabtu, 11 Oktober 2014

DI MERCU ISLAM






KOMENTAR
contoh terbaik
berita tipu melayu
kalau hanya dengan
adanya kilang cetak quran
maka islam di mercu
maka pakistan adalah
negara mercu paliang tinggi
setiap buju ada kilang cetak quran

kalau hanya ada kilang cetak
buku sains di malaysia
maka ertinya malaysia
di mercu kegemilangan sains

kalau ada kilang cetak
buku perubatan
maka ertinya malaysia
negara unggul dalam perubatan

hampeh!
ini semua nak bodohkan melayu





Pusat Percetakan Al-Quran mercu tanda baharu syiar Islam di Malaysia

KUALA LUMPUR: Pusat Percetakan Al-Quran yang bakal dibina di Putrajaya bakal menjadi mercu tanda baharu kepada Malaysia sebagai negara Islam yang menyebarluaskan syiar Islam di dunia.



KAH KAH KAH
woit
kalau malaysia 
yang cibai ini
di mercu islam
bayangkan negara
yang tidak di mercu islam
cibai macam apa agaknya

KAH KAH KAH

























----------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Tuan Guru Hajji Isham

Apa kah Orang Orang Melayu bangsa yang bijak pandai ?

Orang Orang Melayu lah bangsa bahalol , menjadi papa kedana di tanah air sendiri.

Apa kah Tuan Guru nampak di mana mana Orang Myanmar , Bangla , Vietnam jadi Pak Guard ???

Orang Orang Melayu lah Pak Guard ter baik sesungguh nya Tak Akan Hilang Melayu Di Dunia ; Melayu lah juga yang jadi Pak Guard di Kilang Cetak Quran.

Eh !!!!
Ana nak tanya Tuan Guru bangsa German ke ????

Teringat pulak anak Mongol yang bahalol , Mat Mongol A/L Iskandar Mongol.

Awanama berkata...

Tulisan ko makin hari makin terdesak tt.Ko sdg sakit. Jiwa ko dah rosak.Cari la apa yg patut..

yb berkata...

Saya jahat. Kawan saya pun jahat. Dia kaya raya cetak quran tapi benci manusia yg rendah darinya. Dia ada cucu dari orang biasa tapi cucu sangat dibenci sebab miskin.

Amuraria berkata...

kah kah kah punggah ! ABU !

Awanama berkata...

Kalaulah di Amerika syarikat tempat tempat kelahiran gosh buss mengugut membakar kitab perkosa ismasial kerana mempertahankan agama.apa gamaknya hanjing ngo ngok umngok kebal undang2 boleh juai lepas tu.

Awanama berkata...

Ko pegi la tarik tangan TT gi masjid.. dia bukan mcm hang.. kena tipu masuk syurga.. mmg dia tak x dpt punya..

TT pun dah jadi kontrektor kelas F buat projek air cond dlm neraka.. hang sedia duit jar nanti.. kalo masuk neraka 1000 tahun, beli insuren aircond 1000 tahun la.. insuren air cond ialah contoh mungkin dptkan mlm lailatulqadar, tu pun blom jamin ko dijamin masuk syurga.. .. apa kelas ko tungging terbalik melompat2 berjaga malam walau x dapat jaminan? Sblm tidur.. releasekan segala otot2.. jgn bagi kejang.. nanti susah nak berpikir.. baca bismillah 1000x dan kalau dah lena dan xcukup baca.. cuba lagi..

Nota: insuren adalah perkataan lucah..