Sabtu, 11 Oktober 2014

JENG JENG JENG - BETUL KE INI?






Peguam kanan beri keterangan kes salah laku Cecil Abraham hari ini


Seorang peguam terkemuka dijangka dipanggil dalam prosiding tatatertib yang sedang berlangsung terhadap peguam korporat Cecil Abraham kerana salah laku profesional selepas didakwa menyediakan kenyataan bersumpah yang menjadi pertikaian berhubung kes pembunuhan wanita Mongolia Altantuya Shaariibuu.
Sumber memberitahu The Malaysian Insider, peguam pakar dalam kes sivil itu ialah antara lima orang saksi dalam prosiding yang dibuat susulan aduan Majlis Peguam terhadap Abraham kerana tanpa tauliah menyediakan akuan bersumpah (SD) untuk mendiang P Balasubramaniam.
Difahamkan peguam yang dijangka dipanggil memberi keterangan hari ini adalah saksi utama berkaitan dengan SD kontroversi itu.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/peguam-kanan-beri-keterangan-kes-salah-laku-cecil-abraham-hari-ini#sthash.Pcc5Bosr.dpuf



JENG JENG

 JENG
woit
betul ke berita ini
atau hanya
hot hot ciken shit

nak sedapkan hati rakyat


KAH KAH KAH

------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betullah tu takan bajet jadi jet, kalau enjin jet yang besar tu boleh halimunan takan scorpene tak bole selam dan pakai operasi mencari dan nenyelamat.bulan depan kita buat novemberfest san miguel, berbanggalah dapat memberi untung kepada pemegang saham san miguel.