Sabtu, 11 Oktober 2014

PADAN MUKA !











KUALA LUMPUR: Mulai tahun depan, Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) akan mengambil tindakan lebih tegas untuk mengutip semula pinjaman dengan menyenaraikan peminjamnya dalam Sistem Maklumat Rujukan Kredit Berpusat (CCRIS).
Menerusi sistem itu yang diwujudkan Bank Negara Malaysia (BNM), peminjam yang mempunyai rekod pembayaran buruk berisiko tidak mendapat kelulusan pinjaman dari semua institusi kewangan, termasuk permohonan pinjaman peribadi, kad kredit, perumahan dan kenderaan.

KAH KAH KAH

padan muka
sokong lagi
parti ketuanan melayu
padan muka
undi lagi
gerombolan ketuanan melayu

KAH KAH KAH


------------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Ok saja xdpt pinjam.. nak apa2, beli cash saja. Rumah boleh buat pelan2 kat kampung.. hutang jarang membuatkan org jadi kaya melainkan kroni2 menteri sbb hutangnya xpayah bayar walau cecah berbillion sekalipun.

Awanama berkata...

Deeepak dan lembukondo masih relax lagi sebab ada menteri cap ayam mempertahankan mereka.

Awanama berkata...

kalau beb udak Melayu ada CCRIS macam mana nak beli rumah ????

nampak gaya nya Melayu Melayu nih tinggal bawah jambatan dan bawah MRT lah...

eh , orang orang Melayu nih jenis bangsa bahalol ke ?

Unknown berkata...

kalau dia bagi kau Rm100 ribu, kau nak tibai dia atau kau nak lindungi dia...??? manusia beb ...manusia tak tahu ada syurga-neraka.....!!!

mohd berkata...

kah.. kah.. kah..
xde duit lain kali jgn blaja
kah.. kah.. kah..
demo sket, huru hara sket, polis crk lari obersee mcm tt.
kah.. kah.. kah..
baca buku sana cn sket bia nmok cerdik mcm tt
kah.. kah.. kah..
xnk lari obersee pun xpe.bleh msk pas.
kah.. kah.. kah..
bleh jdk naib press mcm mat sabu. xpun mahpus omar..
kah.. kah.. kah..