Rabu, 29 Oktober 2014

PERLAWANAN SUDAH BERMULA




KOMENTAR

mana dia perkasa
yang heboh tentang
tanah rizab melayu hilang

chu badak ialah kampong melayu
diatas tanah rizab melayu
kini sedang dirampas oleh cukong
kenapa tidak heboh

ANAK MUDA 
BAGUN MELAWAN

Siswa ditahan halang perobohan di Kg Chubadak


Dua aktivis mahasiswa ditahan polis kerana didakwa menghalang pihak berkuasa merobohkan rumah seorang penduduk setinggan di Kampung Chubadak kira-kira jam 2 petang ini.

Dua pelajar itu ialah Pengerusi Majlis Dakwah dan Kebajikan Gamis Ahmad Fahmi Mokhtar dan Pengerusi Pro-Mahasiswa Nasional Abdul Muqit Muhammad.

------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mcm mana lah nasib mahasiswa ni nnt,mak bapak suruh belajar,mrk pergi demo,

Tanpa Nama berkata...

Perkosa dan sewaktu dengannya sedang sebok mencari kayu api untuk membakar kitab ketuanan umngok.mereka juga sangat sebok membuat perbezaan mana satu pendatang dan mana satu perantau.Ayam juga telah disediakan untuk disembelih.simpan stok makanan banyak2 dan cari rizab tempurung.

Tanpa Nama berkata...

melayu balik kampong lah nampak gaya nya. hutam belum masih belum terang lagi , ada chan buat bungalow lah.... lagi syok duduk kampong semua free. ngentot pun free...

Tanpa Nama berkata...

Kenapa halang biarkan saja...tak yer pun mereka dulu penyokong BN bagai...siap buka kemah masa PRU..

DD KAYBEE berkata...

Buat semua mahasiswa dan anak muda..........PERMAINAN IN TIADA PERATURAN....HABISKAN CEPAT....SUPAYA GENERASI DEPAN MAMPU BERDIRI HORMAT PADA KALIAN SEMUA....MULAKAN PERMAINAN........

Tanpa Nama berkata...

Dipercayai semua samseng dan polis yang terlibat adalah bermazhab Syafie. Tiada anjing berkeliaran. Nantikan juga akan datang tak akan ada mufti makan gaji keluarkan fatwa berkenaan peristiwa ini. Tidak ada kena mengena dengan "ulama yang bagaikan anjing lidah terjelir"