Selasa, 21 Oktober 2014

TAHU NAMA TAK ADA GUNA









KOMENTAR

apa perlu dedahkan nama
nak buat dengan nama
kalau sudah ada nama
kenapa tak tangkap
dan dakwa


Ahli politik dibiayai hasil perjudian haram

 | October 21, 2014
Parti politik bertanggungjawab untuk mengambil tindakan terhadap ahli-ahlinya yang mendapat pembiayaan daripada hasil kegiatan ini.
PUTRAJAYA : Menteri Dalam Negeri, Ahmad Zahid Hamidi berkata terdapat ahli politik dipercayai dan dikesan dibiayai dengan hasil pendapatan daripada pusat perjudian haram di tiga kawasan iaitu Pekan Kuala Sepetang, Bagan Panchor dan Pulau Kuala Sangga di Perak.
“Walaupun tidak ada ahli politik yang terlibat secara langsung tetapi mungkin ada yang memperolehi wang daripada pendapatan hasil perjudian itu untuk melakukan kegiatan politik’” kata beliau kepada Bernama.

“Dedahkan ahli politik yang ‘ditaja’ pusat judi haram”

 | October 21, 2014
Ahli politik tidak boleh dibiayai oleh mana-mana pihak swasta. Sama ada haram atau halal kerana ia boleh menyebabkan mereka hilang kebebasan
PETALING JAYA: Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad menggesa supaya Menteri Dalam Negeri,  Ahmad Zahid Hamidi mendedahkan nama ahli politik yang dipercayai dan dikesan dibiayai dengan hasil pendapatan daripada pusat perjudian haram.
Ahli politik tersebut dikesan di tiga kawasan iaitu Pekan Kuala Sepetang, Bagan Panchor dan Pulau Kuala Sangga di Perak.
“Saya minta Zahid dedahkan siapa dan jika perkara ini benar, maka memang amat tidak wajar.

KAH KAH KAH


kita tunggu
apa jadi
jangan hot hot
chicken shit

KAH KAH KAH

----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

budak bahalol kampong da!
saja saja bising tak dapat rempit macam kat karak BBQ

Tanpa Nama berkata...

kenapa tak sebut Bagan Datuk sama?