Sabtu, 29 November 2014

MENGENALI SEJARAH LAKONAN



NENG YATIMAH



BINTANG AIR MATA
neng yatimah pelakon hebat
filem melayu tahun 50'an 60'an
telah di nobatkan 
sebagai bintang air mata 

pelakon dari studio cathay keris ini
ialah ibu kerpada roseyatimah


Pemimpin UMNO tidak asli, suka berlakon

 | November 28, 2014
Pemimpin kita pula, jika ada pilihan raya kecil baru nak turun, berlakon menjadi penoreh getah, nelayan atau penjual ikan di pasar. Keaslian dalam pimpinan itu tidak ada





KUALA LUMPUR: Wakil Pulau Pinang, Datuk Mohd Zaidi Said hari ini mencetuskan tamparan tepat dan kuat kepada barisan pemimpin UMNO apabila secara terbuka berkata, ” Keaslian dalam pimpinan itu tidak ada.”
Lebih keras lagi apabila beliau menyifatkan para pemimpin parti “suka berlakon” sehingga membawa kepada kekalahan teruk pada Pilihan Raya Umum ke-13 yang lalu.


KAH KAH KAH

woit
memang betul
dulu anak lelaki
iskandar kutty 
selalu menangis
kalah neng yatimah
bintang air mata
cathay keris filem

dah lama malaon ni
tak menangis
mana maloan ini
berlakon

APA PUNYA TUUUR







---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Madet menangis buaya.mat salleh kata crocodile tears.tapi semuanya silap. Sebenarnya dia menangis keling.Menangis auta nak tipu melayu.Last kali harta negara pun dia rembat.kah..kah..kah..

mana dia dapat duit sampai anak dia kaya raya?Dia bukan cukong.Tapi anak keling ni dari benua India.Kelentong melayu sampai keluarga dia kaya raya.Padan muka melayu,percaya pada keling.Lain kali jumpa keling ketuk dengan ketul taik.kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Hehehe.....ahmad nisfu 2.....

DD KAYBEE berkata...

Dia ingat dia tukar darah bayi tiap tiap bulan boleh bawa dio ke 120 tahun....sesiapa ada magnet mega kek rumah tu...kumpul satu tempat tanam kek depan rumah kutty ni...bukan apo...graviti dunia ni kurang kuat nak narik dio ke bawah....jom kempen kumpul magnet untuk hari tanpa kutty...kakkkaakaa

Tanpa Nama berkata...

Bebudak bahalol

Apa lagi yang boleh di buat tuk penipu mentedarah free ????