Ahad, 30 November 2014

PROJEK JAMBAN




HIGH JAMBAN INCOME
Pelan Induk Jamban1Malaysia Pelan Jaga Jamban memerlukan belanjawaan yang agak besar. lebeh kurang 250 juta(gelen air) Supaya senang buang air-besar. Ini selaras dengan hasrat kerajaan untok jayakan High Income , High Jamban Nation. 

1000 Pekerja Jamban ,Lance Koporal Jamban , Inspigtor Jamban , Sarjen-Sarjen and Ketua Jamban Negara akan di-lantik. Keutamaan akan di-beri kepada graduan Mara , ahli Umno , ahli perkosa dan ahli Silat Demo Ghaib. Jamban Bersih ,Buang airbesar laju maka Negara Maju. on DASAR YANG TEPAT
Anonymous
on 11/23/14
PROJEK JAMBAN
Kalu jamban pun kerajaan nak sapu buat projek, sah kerajaan 1M ni kerajaan taik!kah..kah..kah.. on DASAR YANG TEPAT
Anonymous
on 11/23/14
BAGI MALU KAUM
Pokemak ko rahman...bikin malu orang kota belud...pergi tanding parlimen tuaran lain kali...pukiyak punya mentoku...ko ingat selama ni aku pakai DD KAYBEE tu sesaja.....siallah ada menteri dari kota belud ni....poookeeeemakkkkkkkk kau rahman....jaga tandas..alahai...jagalah china doll lain kali......aduiiiii.... on DASAR YANG TEPAT
Publish | Delete | Spam
DD KAYBEE
on 11/23/14
MUKA JAMBAN
hanya muka muka jamban dan taik saja yag layak jaga jaga jamban pun. tahniah rahman dahlan. Jamban mantap , 1Bahalol gagah !!!! on DASAR YANG TEPAT
Anonymous
on 11/23/14





------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rakyat tak perlu jamban jamban baru tetapi kursus sehingga dokterat phd dalam pengurusan cebuk taik , lap taik , sehingga menilai taik yang boleh di guna pakai semula untuk buat minyak atau makanan.

Orang orang Melayu bahalol tetapi kalau ada rencah tauk dalam kangkong boleh buat jamu kenduri lah !!!!

Tanpa Nama berkata...

Inilah disiplin oran Malaysia. Berak pandai pam tak reti. Pengotor adalah sifat orang Malaysia. Suka tak suka perkara ini mesti ditangani. Bukan pelancong saja yang geli, kita sendiri pun geli.

Orang yang comment nak tolong bersihkan ke? Cakap pandai. Kalau dah kotor tunding kerajaan. Tandas berbayar oleh swasta kotor pun salahkan kerajaan. Ini kerajaan nak ambil iktibar untuk keselesaan kita pun salahkan kerajaan.

Inilah dikatakan anti-establishment walau pun betul dan baik tetap salah dihati mereka. Perkara ini diketegorikan sebagai sakit jiwa.