Rabu, 14 Januari 2015

DUA DI GANTUNG - DUA LAGI BEBAS






DUA BEBAS





DUA 

GANTUNG


Pembunuhan Altantuya kekal misteri – N Surendran

PETALING JAYA: Walaupun Mahkamah Persekutuan memutuskan Cif Inspektor Azilah Hadri dan Korporal Sirul Azhar Umar bersalah membunuh warga Mongolia, Naib Presiden PKR, N Surendran mempertikaian motif pembunuhannya.
Dakwanya, walaupun keputusan sudah dibuat oleh panel lima hakim, motif pembunuhan Altantuya masih kekal misteri.
“Jangan hilangkan misteri itu. Di sebalik keputusan itu (hukuman gantung sampai mati), misteri motif dan sebab pembunuhan Altantuya Shaaribu masih tidak diselesaikan dan masih tidak diketahui,” katanya sewaktu ditemui pemberita di Pusat Komas, Petaling Jaya.
Sembilan tahun lalu, Altantuya telah diletupkan di tengah-tengah hutan, dan jejaknya telah membawa kepada beberapa personaliti berpengaruh, iaitu penganalisis politik, Abdul Razak Baginda dan Timbalan Perdana Menteri ketika itu,  Mohd Najib  Razak.

KAH KAH KAH
woit
memang misteri
rakyat hairan
dua hukum gantung
dua masih bebas
macam mana berlaku

APA PUNYA HAIRAN





------------

3 ulasan:

DD KAYBEE berkata...

Aku terjaga ...kulihat dihujung tangga semacam ada cahaya dqn bebayang ..aku terdorong untuk mengejar...di tingkat 3..setiap pintu kunl ketuk nqmun tidak berjawap...bepuluh pintu ku ketuk..dan akhirnya sebuah pintu dibuka daunnya...lalu muncul sebuah patung berpakaian putih..lalu berbisik........




WUIIIIII...MESIN SLOT BUKA PADA AWAL FEBRUARI NI.....JOM BERJUDI......KAKKAKAKAKAKkakakakkakakaka......lalu aku pun terjaga...laaaaaa.....mcm real plak...kakkakakakak...

Tanpa Nama berkata...

ibarat kata tuan soldadu mejar zaidi, kita berjumpa di mahkamah Allah nanti.

Tanpa Nama berkata...

kenapa 2 polis tu dijatuh hukum mati, bukankah altantuya MATI MENGEJUT. beng hock MATI MENGEJUT. shahrani pun MATI MENGEJUT.

mereka mungkin mati sebb dijangkiti kuman E-Coli saiz XXL yg sgt bahaya.

dak gitu?