Selasa, 13 Januari 2015

TUKAR TIUB TEPAT DAN BETUL





KOMENTAR
analisa dan ramalan
tukar tiub tentang peranan ISIS
semakin jelas dilihat
semakin tepat dan benar


ANALISA POLITIK GLOBAL
Tulisan saya dalam Suara Keadilan bertajuk : ISIS dan Geopolitik – telah diterbitkan pada 25 November 2014. Para akhir dalam tulisan itu saya telah membuat rumusan ini:


Akhirnya negara-negara di Eropah, Amerika Latin dan Afrika – tidak dapat tidak akan mewujudkan undang-undang baru atas nama keselamatan untuk menentang pengganas ISIS. Malaysia juga akan memunculkan undang-undang baru anti-pengganas. Wal hal kepala pengganas utama dalam dunia ialah imperialis Amerika. Inilah peranan ISIS.

David Cameron pledges anti-terror law for internet after Paris attacks

Britain’s intelligence agencies should have the legal power to break into the encrypted communications of suspected terrorists to help prevent any Paris-style attacks, David Cameron proposed on Monday.




--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ISIS ini apa ke bende ????

Ini Sakit Itu Sakit ke ???

Bebudak Bahalol jugak ke ????

Teringat mamat pil pil keldai...

Tanpa Nama berkata...

Ini free speech kepala bana.ramai mati di palestin dan negara-negara arab semua tak ambil pot pun.bila nyawa rakyat kapir mati kecoh satu dunia.ini demokrasi taik kucing. demokrasi nak hukum islam tak boleh,demokrasi kepala bana.

Tanpa Nama berkata...

inilah yang mat saleh kata "see the wood for the trees". banyak respek sama TT.

Nazrio berkata...

impi~riyaL~List,....dan daLam isu ini TT tercicir@terlupa mem'boLd' kan ...nama geromboLan umnQ iaLah umnQ son off imperialis amerika atau umnQ binti impi~riyaL~List amerika aminnnn geromboLan bani meLayu ....menyusu dengan kapitalis impi riyal List