Jumaat, 13 Februari 2015

BANGUN DAN LAWAN










KENYATAAN CEPAT NAJIB
Saya kekal dengan pendirian tidak bersalah ke atas pertuduhan jelek ini- insiden ini tidak pernah berlaku. Ini merupakan satu fabrikasi lengkap yang terhasil daripada satu konspirasi politik untuk menamatkan kareer politik saya.

Kalian tidak langsung memberikan pertimbangan sewajarnya ke atas fakta kes yang diketengahkan oleh peguam saya sebermula hari pertama lagi – betapa insiden ini tidak pernah berlaku sama sekali. Saya mampu memandang ke hadapan, tetapi melihat kepada kenyataan anda hari ini, nyata sekali ia sia-sia.

Kelihatan seperti saya diperlekeh sekali lagi sebagaimana yang berlaku di Mahkamah Rayuan, dan ia terus dilakukan di sini selepas kami mengharungi ranjau perbicaraan selama 8 hari! Bukan satu kebetulan bagaimana Pejabat Perdana Menteri mampu mengeluarkan kenyataan bertulis penuh atas keputusan kalian hanya beberapa minit selepas kalian menyampaikan penghakiman sebelum menjatuhkan hukuman. Tatkala tunduk patuh pada perintah penguasa politik, kalian telah menjadi on KANG KONG TURUN HARGA
Publish | Delete | Spam
SKPK Pekan Tuaran
on 2/11/15

-----

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini negara bolehland.Mahkamah negara kartun, Pirates of the CarryBN.kah..kah...kah...