Ahad, 8 Mac 2015

SEMUA SEMAKIN JELAS







KOMENTAR
petang ini najib jumpa ketua bahagian
sebelum jumpa najib 
buka cerita PRU14
ini sebenarnya umpan 
untuk pancing ketua bahagian
kerana muhyiidn dan shafie
kini telah mula bagun'
dan melihat ROSMAH & NAJIB
sebagai beban untuk keselamatan
united malays national organisation









Umno perlu perancangan, persediaan teliti 

jika mahu menang PRU14, kata Najib

Umno perlu membuat perancangan dan persediaan yang teliti jika mahu memenangi Pilihan Raya Umum (PRU) ke-14, kata Najib Razak malam tadi.
Perdana menteri berkata persediaan rapi itu termasuklah merubah pendekatan kepada politik baharu yang boleh diterima rakyat.
"Tetapi ini tidak bermakna politik lama tidak boleh diamalkan, sedikit sebanyak politik pembangunan iaitu apa yang diperlukan rakyat, yang merupakan teras kepada politik lama, masih perlu lagi kita laksanakan.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/umno-perlu-perancangan-persediaan-teliti-jika-mahu-menang-pru14-kata-najib#sthash.Tu058ixH.dpuf

KAH KAH KAH

woit
semua dah terang
semua dah jelas
semua dah nampak
kalau nak menang
mesti terajang rosmah
mesti terajang najib
kah kah kah

MUSTAHIL TAK NAMPAK



--------------

6 ulasan:

Awanama berkata...

UMNO INI MENANG MENIPU

Awanama berkata...

sapa naik pun perangai sama juga... team mahathir untung...kemudian team khairy ...kemudian team jib...lepas ni team muhu atau shamdin kah kah kah...atau joko jawa pelat...sabah.ada lagi jangan lupa..akah kah kah kah

Awanama berkata...

Jgn risau pasal umno Najib oi... Wajib risau pasal survival ko tu... Pling bahaya musoh separti tu yg tarak punya aturan

Awanama berkata...

Seblm kena terajang...kena tunjuk terer dulu:bukn pd pembngkng tpi puak2 dlm umno "Jgn ko berani lwn Rosmah...

Awanama berkata...

Kan bebudak Lahanat tu sebab giler bila nampak Keris Kontot , bahalol kan.

Darah daging duit haram tu sebab perangai setan.

Melsyu Melayu tu kan ?????

Unknown berkata...

Kote bercabang ka