Khamis, 30 April 2015

SOALAN MASIH BELUM DIJAWAB








KOMETAR
apa yang sedang berlaku amat baik
baik untuk orang ramai
baik untuk rakyat jelata
baik untuk pakatan rakyat

lagi lama perang ini berjalan
lagi baik
lagi banyak keroskan terjadi
lagi cun

penerangan mahathir ini
pasti akan mempengaruhi orang melayu
pasti akan mempengaruhi 
ahli parti ketuanan melayu
pasti akan membuka mata orang ramai

najib  yang dikatakan 
terlibat kes bunuh altanytuya
rosmah mansor yang boros 
semua ini adalah peluru
untuk menggasak bukan sahaja najib
tetapi parti ketuanan melayu sendiri

NOTA
wahai yang mulia TUN
teruskan kerja baik ini




Mahathir jumpa akar umbi jelaskan serangan terhadap Najib


Mahathir Mohamad berkata hari ini akan menemui ahli Umno di peringkat akar umbi bagi menerangkan kritikan beliau terhadap  Najib Razak memandangkan beberapa pihak menganggap tindakannya merosakkan parti.
Dalam entri terbaru di blognya, bekas perdana menteri itu berkata, untuk membuat keputusan atau menghukum secara bijak dan adil, rakyat perlu dengar kedua-dua belah pihak.
"Saya harap saya diberi peluang berjumpa dengan ahli Umno biasa untuk menerang akan masalah kehilangan berbilion ringgit oleh Najib.
"Lepas mendengar kedua-dua pihak, adililah terhadap 'serangan' saya. Apakah saya sedang merosakkan parti atau mencuba menyelamatkannya?" katanya dalam blog popularnya chedet.cc hari ini.
Bekas perdana menteri paling lama berkhidmat itu mutakhir ini dikecam pemimpin dan penyokong Umno kerana terus-terusan secara terbuka mengkritik Najib dan meminta beliau berundur.
Mahathir menerangkan, serangan beliau mungkin tidak menyenangkan Najib dan sebahagian ahli Umno, tetapi niatnya ialah untuk menyelamatkan Umno, "parti keramat yang dahulu disokong sehingga menang dua pertiga majoriti setiap pilihan raya umum (PRU)."
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/dr-mahathir-jumpa-akar-umbi-jelaskan-serangan-terhadap-najib#sthash.iVxqD4yv.dpuf


KAH KAH KAH

woit
mat mongol ini
betul sewel
tanya lain jawab lain

APA PUNYA TUUUR

ESOK PETANG

DATARAN MERDEKA

---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT, aku rasa dua ekor bewak ni hanya berlakon saja nak selamat tengkoq masing-masing. Madey dah tau kalau najib mongol tumbang dia akan kena dulu.Sebab tu bermati-matian dia nak kelentong rakyat nak buang najib mongol.Ingat musuh kita dia takan lupa sasarannya, mat salleh kata macam nih la, the leopard never change spot. maksudnya madey nak terus tipu kita semua supaya bn menang dan dia anak beranak selamat dari masuk jel.

Tanpa Nama berkata...

Amat stju ngn 9.52ptg...ni bru pemikiran luar kotak...org mlyu bodo tgk gst sbg punca brg naik tp org mlyu fikiran luar kotak tgk siapa yg kontrol ekonomi dialah yg mmpu kontrol hrga dan kenakan bp shj hrga yg mnguntungkn mereka...TT msuk dlm kotak gok ke???