Sabtu, 30 Mei 2015

BAGUS TUAN SYEED




KOMENTAR
kehinaan yang paling hina
ialah apabila ketuanan melayu
ditipu dan dihina oleh saorang india



Tolong sedar wang 1MDB itu milik rakyat

SHAH ALAM – Ketua Umno Cheras, Syed Ali Alhabshee membidas tindakan Ketua Pegawai Eksekutif 1Malaysia Development Berhad (1MDB), Arul Kanda Kandasamy yang gagal hadir pada prosiding Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC), Selasa lalu.

Syed Ali mendakwa, Arul boleh pula segera kembali ke tanah air daripada urusan di luar negara untuk menghadiri majlis makan malam sulit dengan orang-orang ternama.

“Arul Kanda tidak dapat hadir ke prosiding PAC pada Selasa. Tapi boleh balik ke tanah air dari urusan di luar negara itu untuk menghadiri sesi makan malam sulit dengan orang-orang ternama termasuk Pengerusi Kelab Penyokong Kerajaan Barisan Nasional (BNBBC), i Shahrir Abdul Samad di Aloft, KL Sentral pada Rabu malam.

“Mengikut urutan cerita, Arul sepatutnya berada di luar negara, dia minta maaf tak dapat hadir ke prosiding sebab urusan di sana.

“Shahrir beritahu media, menuntut Timbalan Perdana Menteri,  Muhyiddin Yassin buat kenyataan terbuka mengenai kemelut 1MDB dan kemudian ajaibnya, Arul muncul untuk makan malam yang selesa dengan Shahrir dan lain-lain. Ini sandiwara yang meninggalkan tanggapan yang buruk,” katanya yang dipetik melalui blognya, hari ini.


KAH KAH KAH

woit
ini tuan syeed penjuang melayu
ini tuan syeed jujur ikhlas
ini tuan syeed berani kerana benar
ini tuan syeed pertahan melayu

HIDUP TUAN  LAYU



---------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

beenatang jenis Arul (belum ada nama Islam lagi), Syeed, Azeez, Ismee dan eeeee yang lain, jika zaman dulu kalau naik bas, seorang duduk atau berdiri didepan dan seorang dibelakang sekali, maka sepanjang perjalanan mereka akan berborak dengan bahasa ibunda mereka. Yang canteeknya walaupun mereka tak nampak muka diantara satu dengan lain mereka akan tetap terus berborak.....

Tanpa Nama berkata...

Ini pon saudara Khordhing Ghell

Geng Azeez Lembsga Hitam jugak lah

Budak Bahalol