Sabtu, 1 Ogos 2015

DAH MULA








JENG JENG JENG

Pemberontakan Umno bermula di Johor, 3 pemimpin sayap letak jawatan


Pemberontakan akar umbi Umno bermula di Selatan tanah air pada ketika Muhyiddin Yassin pulang ke Pagoh hari ini selepas 3 pemimpin sayap bahagian di Johor mengumumkan peletakan jawatan mereka.
Dua ahli jawatankuasa (AJK) Pemuda Umno Bahagian Tenggara hari ini meletakkan jawatan mereka susulan hilang kepercayaan kepada kepimpinan Presiden Najib Razak selepas tindakan drastiknya memecat Muhyiddin daripada Kabinet pada Selasa lalu.
"Kes pemecatan Muhyiddin daripada Kabinet juga menyaksikan yang bercakap benar itu dicantas, yang membela rakyat akan dipecat," kata AJK Pemuda Umno Bahagian Tenggara Asrul Esreen Mohd Salleh dalam satu kenyataan menerusi Whatsapp hari ini.
Dalam kenyataan bersama itu, seorang lagi AJK daripada bahagian sama, Saiful Zakry Ripin juga mengumumkan peletakan jawatan daripada sayap parti tersebut.
Asrul membidas tindakan ke atas Muhyiddin sebagai pengkhianatan kepada perjuangan Umno yang sepatutnya mendengar keluhan rakyat.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pemberontakan-umno-bermula-di-johor-tiga-pemimpin-sayap-letak-jawatan#sthash.HDWs899o.dpuf

KAH KAH KAH
kah kah kah
nothing to add my lord
nothing to write my lord
i now rest my case

kah kah kah

-----------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Selamat Hari Raya , Najib....
Selamat Mampus....

kakaka, yang ini tak perlu mintak maaf...kakaka
terus mintak Resign...kakaka

Saiful berkata...

Kalu rebel sgt buta parti bangsa johor bersatu..peeintah joho tu sendiri..ajak la hg pa punya tmj sekali

Tanpa Nama berkata...

bro, yang letak jawatan tu cuma laskar saja, bukannya brigediar jeneral...

Tanpa Nama berkata...

Yg tiada jawatan dah lama berambus ramai daaa... buat apa tunggu..... ini parti bangsawan saki baki lanun...

Tanpa Nama berkata...

yg general tak ado tolo

Putra IJ80 berkata...

...Den nak tanyo....masa Pasir bertorbagan dari Johor ke Tanah Saborang ....siapo pulak MB nyo.....chro chei dalam kitab tajul muluk kalo kalo ado riwayat nyo........ kah kah kah.....