Jumaat, 13 November 2015

TEMPOH ENAM BULAN




BERI TEMPOH ENAM BULAN 
Kau tunggulah sampai bila pun. Tak akan setel punye hal 1mdb ini. . Kah kah kah punyalah bahalol umat melayu. Terhanggok2 percayakan janji najib apco. Masa 6 bulan. Mmm, cukup lama. Pasti melayu dah tak ingat dah ape ke benda 1mdb tu. Lagi pun banyak sangat isu negara. Ahhh. Peninglah! Bila tanya balik, profesor melayu akan jawab ' Entahlah.


 Lupakan saja 1mdb tu. Hal dah berlalu. Pandanglah ke depan. Perjuangan belum selesai' Kalau tanya makcik pelda, dia akan tanya balik. '1mdb tu program kat kl ke? Jom kita pegi. Syoknye. Ari tu kita orang dapat free baju merah. Bangganye kita' Memang betul nasihat apco.

 Berilah tempoh 6 bulan. Tempoh yang cukup lama untuk menjahanamkan memori kilobait cepat panas dalam otak belacan melayu. RAM hanya 10 kilobait dalam otak mereka tak mampu nak simpan cerita 1mdb yang banyak pulak angka kosong itu. Dia terus delete kerana dianggap sampah. Kerana buat pening pala otak. Kerana ganggu nak gelak2 depan tv. Kesian melayu. Dah le tujuh keturunan on APA ITU JANJI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/12/15

--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu memang bangsa Bahalol

Tak boleh ubah dah !!!!!!

Kepala Otak.

Amuraria berkata...

Bahalol itu seorang yang mulia ,kasyaf zaman para sahabat juga ilmuan tinggi agama, jauh dari sifa melayu yang banyak PHD ! tima kacih melayu kata dapat makan fre maruku,tosey & wadey di rumah terbuka deepavalli di kulim yang di rasmukan pm mesia yey ! ABU !