Selasa, 1 Disember 2015

AHMAD MASLAN MUNCUL KEMBALI





TUAN 3.85

KEMANA LAMA

MENGHiLANG

BUAT NASi

GORENG KE?


Ahmad Maslan kata hanya 15 cawangan bantah Najib



Ketua Penerangan Umno  Ahamd Maslan berkata hanya 15 daripada 21,000 cawangan parti itu membantah kepimpinan presiden Datuk Seri Najib Razak.
Katanya, 15 cawangan itu juga sebenarnya diketahui sebagai cawangan yang bermasalah.
"Ada sebab lain 'penentangan' mereka ini, tetapi kami anggap ini cabaran yang parti perlu hadapi.
 "Dan daripada 191 ketua Umno bahagian, kami tidak pula mendengar ada yang menentang," katanya menurut laporan Utusan Malaysia hari ini.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/ahmad-maslan-kata-hanya-15-cawangan-bantah-najib#sthash.y4oylRCm.dpuf

SESUDAH 

MAT 3.85  

BERSABDA

JAMIN NAJiB

SELAMAT

KAH KAH KAH

-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau dah JODOH tak kan ke mana...

kalau dah BODOH pun tak kan ke mana...

panglimo potaseh berkata...

Mat Pendek Bibir Tebal ini lama menghilang ingatkan pergi berubat .. rupanya tidak.

Tanpa Nama berkata...

Bodoh pun x perlu malu2 dan segan2. Berbuat2 bodoh adalah satu ibadah khusus dan am juga. Asalkan dapat pahala, semuanya dibolehkan.

Jangan malu2 dan segan2 mengaku dan berbuat bodoh. Kerana berbuat2 bodoh ini juga satu nikmat yg tak terhingga kurniaan Ilahi.

Haji Hadi pun berbuat bodoh, Nik Abduh pun berbuat bodoh, Din Ayam pakar dalam bidang bodoh, Nik Ammar TMB Kelantan sentiasa dalam limpahan rahmat kebodohan sama seperti MB Kelantan, Ahmad Maslan, Ismail Sabri, Salleh Keruak dan Hasan Malek. Najib Rosmah Tengku Adnan pun pakar dlm bidang kebodohan yg melayakkan mereka mendapat segulung ijazah kehormat membodohkan dan membatukan diri sendiri bersama rahmat Tuhan Sekalian Alam.

Ternyata berbuat2 bodoh dan bangang ini satu nikmat yg perlu dibanggakan daripada Allah. Marilah kita merayakan nikmat kebodohan ni dengan berselawat keatas nabi sebanyak2nya serta bersyukur dengan pemberiannya dengan bersolat tasbih 45 minit setiap hari.

InsyaAllah.. insyaAllah kebodohan ini akan menambahkan lagi ketololan kebangangan kebiolan ketahap alim bangang selama2nya.