Ahad, 27 Disember 2015

MENUJU 2020 MAJU JAYA








HAMDULiLLAH

2020 MAJUJAYA


NOTA

kenapa mat sabu senyum!
kenapa mat sabu gumbira!


Selepas berdekad bermusuhan, ahli PAS sedia kerjasama dengan Umno

Ahli PAS bersedia bekerjasama dengan Umno walaupun selepas berdekad wujud persengketaan antara mereka, ketika adanya usaha untuk memperbaiki hubungan antara 2 kuasa politik terbesar Malaysia itu.
Bagaimanapun, ada sesetengah masih curiga dengan tawaran perdamaian Umno dan bimbang PAS akan sekali lagi terjatuh ke dalam perangkap musuh lamanya yang kini semakin terdesak.
Walaupun ada penganalisis berpendapat kerjasama antara parti itu tidak lebih daripada sekadar memanjangkan jangka hayat kedua-duanya yang sedang tenat, ahli PAS melihatnya sebagai cara menyatukan hubungan masyarakat Melayu Islam negara ini.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/selepas-berdekad-bermusuhan-ahli-pas-sedia-kerjasama-dengan-umno#sthash.3JeZCFUR.dpuf

KAH KAH KAH
woit
haji hadi TPM
merangkap menteri keewangan
tantawi mteri luar bandar
nik abduh mteri pengangkutan
harun din metri keselamatan
kah kah kah

BERJAYA KiTA


----------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kata Maotzetung .. enimi op my enimi is my feren .. lat duo hari lopeh tu amirika dah belajar main pingpong.

Bilo PAS nak entot dongan UMNO, den sokolentit pon tak heran. Elok lah tu nanti kito dapek porkasokan (perkataan yg selalu digunokan oleh UMNO) ekonomi nogori yg punyo 97% melayu ia itu Kolantang dan Tongganung, dari tompek torcorot pado top five dlm ekonomi.

Nanti buleh lah kito bino kilang siso nuklear dan segalo indastri yang bertoksik di nogori torsobut. Biarkan Melayu di Kelantang dan Tongganung mampuih kono ponyakit .. nanti Tuan Guru Hadi kato, itulah dio harago pembangunan, tapi tak po, penyakit yg hinggap tu boleh basuh doso .. yg ponting happy ending, ia itu masok sorgo dapek borgayut dgn 70 bidadari, borkopak laaee.

Sotolah jadi geng PAS & UMNO, Den ucapkan nogori Kelantang dan Tongganung, solamat jadi nogori maju jayo dan kayo rayo pado 2020 nanti .. cubo torko nogori mano pulak yang dapek nombor corot lopeh tu .. nogori sombilang kot.

Tanpa Nama berkata...

Keluar Anugerah darjah baru gaya nya nanti

Gelaran Datok Paduka SOTONG

Bayar MaaSYOOKKK 300ribu dapat pangkat SOTONG

Power !!!!!!!!

Senang dapat kontrak OK

Tanpa Nama berkata...

Ramai yang menganggap Haji Hadi yang ada sekarang tidak sama dengan Haji Hadi sebelum menjadi wakil rakyat. Dahulu Haji Hadi adalah seorang yang vokal menentang segala kekejaman dna kezaliman. Ramai yang mengkagumi kelantangannya. Tetapi apabila sudah berjawatan dan sudah "kaya raya" (dilaporkan kini pendapatanya dari hasil menjadi wakil rakyat termasuk elaun dan pencen ialah hampir RM100,000 sebulan dan lebih sejuta untuk setahun) rentak perjuangannya sudah berubah.

Petikan Blog Greenboc