Selasa, 12 April 2016

MAKAN DEDAK






MAKAN DEDAK
UMNO dan hubaya2 dedaknya akan terus pusing dan pusing berita sehingga semuanya happy ending. Kesemua jabatandan agensi kerajaan sibuk mengupdate dan mendobi data2 supaya tersusun baik an teraudit cantik2 hujug tahun Berpuluh ribu skandal dah bertahun terjadi. Akhirnya apa kita dpt?? 

Letih layan isu ja. Tiada penguasa dan major criminal pun kene dakwa dan jauh sekali ada ura2 ditangkap.. Kes altantuya dah clear, beli scorpene dah beres, NFC dah selamat, duit KWAP dan TH dah senyap, duit MARA pun dah selesai...skrg 1mdb dan LTAT pula tunggu giliran ja untuk happy ending menjelma.. Dlm masa yg sama, skandal baru terus dicipta dan berjalan secara diam-diam. 

Bukan sedikit.. juta2...puluh2 juta..ratus2 juta..ribu2 juta juga akan dikebas...Ada derang kesah? Sumernya dah ada balaci yg bersedia tolong cuci dan cover. Jabatan dlm kerajaan bukannya ditubuh utk kesenangan rakyat, ianya utk penguasa dan kumpulan penyangak gerombolan bersenang lenang terus merembat wang sambil menari berbogel on BARU SEDAR AKAN NASIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/10/16







----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

menurut suatu hadis, setiap insan akan bangkit pd hari kiamat bersama2 dgn pemimpinnya.

sapa2 yg bela najib dan anggap dia pemimpin, diakhirat nanti bolehler bersama2 dgn najib....

cuma....err err err... najib tu masuk syurga atau neraka?