Isnin, 16 Januari 2017

EEE MENYUSUP DIMANA MANA





ALLAH DESIGN EEE
Keling eee ni mcm lalang. Derang minoriti dimana2, mereka tidak mampu hidup sesama sendiri dalam jumlah yg besar. Tabiat utama ialah mengacau sesiapa disekeliling. 

Siapa berkuasa, itu tempat cari makan dan disembah siang malam. Tuhan eee adalah penguasa. Mereka walaupun legam, mereka pandai menyusup kemana2. Di Amerika eee tetap berada dimana2. 

Mat Saleh Amerika pun x mampu berbuat apa. Jangan kata melayu saja yg terpana. Habis satu dunia jadi gila sbb eee. Sbb utama eee menyembah penguasa adalah punca wang dan projek. Jika MCA menang pun, percayalah eee tetap akan akan jadi Cina. 

Tgk Singapore, eee terpaksa jadi Cina. Kerana jadi legam, susah cari makan dgn Cina. Jika di Myanmar, eee kena jadi junta. Mmg Allah design eee ni spesis menyamar, jangan marah, eee x mau, tapi dah kene sumpah, mmg kene jadi eee jugak. Barangkali kuturunan yakjuj dan makjuj juga mereka ini. Perangai mmg spesis menyamar dan makhluk perosak. on MELAYU DIBODOHKAN OLEH KEELING EEE
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/14/17

NOTA
MINTA MAAF JIKA RAMAI
TAK SELERA MAKAN  SESUDAH
MELIHAT GAMBAR INI


--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukan EEE sebenar nya

Tapi ,

KHOR DHING GHELL

kena sebut baik baik wokay

Tanpa Nama berkata...

eee ada ditabung azeez, eeee ada sbg wakil malaysia di ameeerika, eee ada dlm mara yg dikata melayu tuleeeen....eee ada dlm kdn walaupun kdn ada mufti peeerak dan preeesiden aswj, eee ada dlm politik eeeeekonomi najib rosmah...dibawah eeee yg ada digambar tu,ada melayu2, ketua2 kampung, ketua2 bahagian umno yg kaya senyap2 tanpa diketahui org kampung..eeee itu juga dikawal oleh pendekar2 yg dikatakan waris dari kiai salleh..kunfius plak, diperak ada kiai salleh, dijohor jawa pun ada, mcm jd cerita kedai kopi kak ros plak...