Selasa, 7 Februari 2017

MENCARI PERLINDUNGAN DI SAUDI





KENAPA TAK LARI KE SAUDI?
kalo lu org perhatikan, ramai pelarian suka lari ke negara kafir.tak kira la negara german ke amerika ke sweden ke kanada ke..cuba lu org fikir, nape pelarian ini tak lari ke saudi, tak lari ke qatar atau lari ke kuwait??

lu org fikir, kalo arwah steve job tidak berpelarian atau imigrasi ke amerika, adakah apple akan ada iphone??

ketika muslim ban oleh trump, nape saudi atau negara2 islam yg lain tidk buka negara open sky?
nape pelarian taknak dtg ke negara2 islam.

gua cadangkan nape pelarian taknak ke negara wahabi saudi al arabia walhal disitu la terletak mekah dan madinah??

gua jamin, kalo pelarian spt steve job atau amanpour atau reza aslan atau irsyad manji berpelarian ke saudi, gua rasa tiada apa2 buku atau teknolgi atau sains teknologi yg dpt mereka bangunkan..

org2 kaya anak sultan saudi ni pun berbisnes di paris french german atau amerika..tu belum rakyat dinegara islam kelantan serambi mekah..tak cukup dibantai puak org asal aninesma dgn hudud versi hadi kluk klak, malah hutan2 on BEZA NEGARA KAPIR DENGAN NEGARA ISLAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/7/17






--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Knp depa tak lari ke malaysia? Kita kan negara islam contoh. Dan kita ada pemimpin islam kedua terpengaruh di dunia dan ulama taraf dunia...

Tanpa Nama berkata...

Orang Arab Saudi tak suka makan SOTONG lah

Macam mana nak hidup kalau nak jual agama dan SOTONG pun susah

Biasa lah

Ada JUTA JUTA baru power hidup kaya gaya pun ada

SOTONG mantap pulak

Tanpa Nama berkata...

Melayu malas membaca. Betul aku sokong TT.

Ada Melayu dan Mat Salleh tahu sejarah dunia orang pelarian zaman awal 90an.

Beribu2 kaum kabilah Aryan dari Hungary, Georgia, Romania, Greece dan Ukraine lari Mesir, Georgia, Libya, Lebanon, Syria dan Palestine. Mereka lari dari kezaliman komunis dan kemisikinan hidup di negara mereka.

Berbanding dengan kaum kabilah Aryan , orang Islam layan mereka yang baik. Mereka diterima dengan baik walaupun semuanya kafir Harbie. Tiada pulak paksaan untuk jadi Islam.

Band Metal, System of Down adalah keturuna kabilah Aryan yang menjadi pelarian di Lebanon. Meraka masih Kristian dan makan babi sampai sekarang.

Ingatlah kita, dunia bagai roda. Sekejap atas, sekejap bawah. Tidak tentu yang senang lenang sekarang, senang selama2nya. Mungkin kita pun akan merempat ke Indon, China, India dan Bangladesh untuk terus hidup

Tanpa Nama berkata...

Pelarian2 ini akan tukar gen bahalol dalam badan org parti cap keris...