Isnin, 1 Mei 2017

UMNO MULA TIBAI PAS






JENG JENG

JENG

Peluang tawan Kelantan cerah tapi Umno tak boleh selesa, kata Annuar

 | April 30, 2017
Annuar berkata jangan terlalu awal membuat bayangan mahu memerintah Kelantan dengan mudah kerana tidak semua perkara yang dilihat itu mudah dicapai.





KOTA BHARU: Umno Kelantan tidak perlu berada dalam kedudukan selesa walaupun terdapat pihak membayangkan Barisan Nasional (BN) mempunyai peluang cerah untuk kembali mentadbir negeri ini pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).
Dipetik Bernama, Ketua Penerangan Umno, Tuan Haji Annuar Musa berkata, Umno Kelantan sepatutnya perlu membuat persiapan rapi bagi menghadapi pilihan raya tersebut.


APA JADI

DENGAN DEAL

DENGAN PAS

BETUL KE PAS

NAK 40 KERUSI

SAJE TANYA

JANGAN MARAH

KALAU MARAH

TAK DAPAT

RASUAH LAGI

DI AUSTRALIA


-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yo yo... kita boleh singkirkan PAS dengan mudah.. Yang tinggal dalam PAS hanya mereka yang pak turut wala'.. Pandai pandai lah berlakon.. Bukan susah sangat.. Kalau ada fulus lagi senang bagi umpan. Fokus fokus fokus.. Biar mereka leka bergaduh dengan PAN...bila punggung mereka terangkat dari kerusi.. Kita duduk terus. Hahaha

Usop ali berkata...

kita tunggu bhai bhai pondok ulas ....amacam........tunggu kejatuhan kelantan pulak...terengganu ilang...perak hampas....kedah lingkup.....selangor dapat elaun jer....kelantan....amacam pru14...bhai leh jawap tak ni....saja tanya bhai jangan mareee....

Tanpa Nama berkata...

nak main kerusi berirama pulak ke ni..