Selasa, 26 September 2017

BAYAR CEPAT






BAYAR CEPAT

Saudara Rafizi... Pergilah bayar cepat.. Dah serah bayaran, buat siaran, bagi tau pda penderma2.. Hargailah penderma2 walaupun mereka tak sidikitpun inginkan penghargaan.. Wang yang diterima oleh Saleh itu adalah sebab akibat Kehancurannya sekiranya dia dibenar2 bersalah.. Hukum karma sedang berjalan, cuma masa yang menjadi penentu. 
Kos rawatan untuk penyakit jantung dan kanser adalah sekitar jumlah yang diterima olehnya mungkin juga sejumlah derma yg telah disumbang.. Kalau dia sedar hanya setakat itu, tetapi kalau masih sombong, mungkin mereka sekeluarga akan diberi umur yang panjang tetapi menghidap penyakit sehingga seluruh haartanya terlepas.. 
Kerana kekayaan mereka sebab rembat duit buat projek Lembu, mungkin penyakit berkatian lembu akan mereka hadapi yang menjadikan harta yang mereka kumpul tidak dapat dinikmati.. Penyakit Lembu Gila... Perasan atau tidak sekarang, para menteri, pegawai tinggi kerajaan dan penyokong kezaliman kebanyakan mereka menghidap penyakit yang on SHAH RIZAT LEMBU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/25/17



------------

1 ulasan:

Unknown berkata...

Harap-harap begitu lah hendak-nya...dan di doakan supaya dipercepatkan segala hukum karma untuk dinikmati olih seluruh
keluarga dan keturunanya. BERMULA dari perut ...dibuncitkan
macam lembu...kerana menipu/mencuri dan makan duit haram...