Jumaat, 1 Disember 2017

GENG KARUT JUAL AGAMA







CAKAP ISLAM

CAKAP 

INSAAN KAMIL 

NAK JAGA 

BUMI ALLAH

Pembalakan, pembangunan di Merapoh diarah berhenti segera

 | November 30, 2017
Beliau berkata walaupun tanah, hutan dan air milik kerajaan negeri, semua pihak perlu akur dengan kajian JAS bagi mengelakkan sebarang bencana berlaku.






KUALA LUMPUR: Kementerian Sumber Asli dan Alam Sekitar mengarahkan semua aktiviti pembalakan dan pembangunan yang dijalankan di Hutan Merapoh, Lipis, dihentikan segera.
Menterinya Tuan Haji  Wan Junaidi Tuanku Jaafar berkata pihaknya akan mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak yang ingkar arahan tersebut.
“Kita telah kaji secara ringkas, banyak pihak yang terlibat dalam hal ini…pembangunan dan pembalakan yang dijalankan tidak mematuhi undang-undang alam sekeliling 1974.
“Saya dah arahkan Ketua Pengarah Jabatan Alam Sekitar (JAS) supaya keluarkan perintah berhenti kerja untuk semua aktiviti di hutan tersebut. Semalam pun ada kontraktor masih buat kerja,” katanya pada sidang media di bangunan Parlimen hari ini.




GENG PALING 

KARUT ROMPAK

NEGARA  

PAKAI TOPENG

AGAMA

KAH KAH KAH

----------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Ugama islam hanya cerita bab manusia. Boleh makan babi ke tak.. entot tak pakai kondom apo hookomnye.. entot bini org bole tak.

Islam tak cerita pasal balak .. nogori nabi mano ado balak .. kok ado pon rumput padang pasir tumbuh mcm bulu pantek omak kau.

Tanpa Nama berkata...

WOOF WOOF WOOF! WOOF?

menyalak ajer KUAT,
masa buat kerja........terus HILANG!

kalo nak TANGKAP....
biar sampai kat ATAS sekali!

tak paya buat KOMEDI....kat TEE-VEE
tangkap IKAN BILIS ajeh.......
lepas tu LEPAS senyap2...........bila pihak ATASan 'Bee siNg'!

Tanpa Nama berkata...

“Kita telah kaji secara ringkas, banyak pihak yang terlibat dalam hal ini…pembangunan dan pembalakan yang dijalankan tidak mematuhi undang-undang alam sekeliling 1974."

Hanya disebut tidak mematuhi undang-undang alam sekeliling 1974, tidak di kata pembalakan HARAAAM...

*
**