Sabtu, 21 Julai 2018

PENJUAL AGAMA LAGI

 
 
PEMBOHONG
 

pebohong agama bole masuk syurga pas..bukan syurga allah..kalo anak org miskin yg salah, maka ibubapanya akan disalahkan, sekiranya anak ulama, anak org yg mursid agamanya buat salah, maka org akan kata iman tidak bole diwarisi..pundek la..
 
PENIPU
anak sultan pegang botol arak, kita kena doakan sejahtera utk dia, bila anak miskin minum beer cikai, kita nak ruu355 dan hududkan mrk..sial ..bila ada lgbt maka islam berasa allah akan timpa musibah, tp bila islam makan rasuah, kita kata itu hak dia dan dosa itu dia akan tangung sdiri..wahabi subur bubur disanubari... on NIK ABODOH PEMBOHONG
 
on 7/20/18



---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yg cikgu buat oral terbaek pd student tu bukan dr pusat tahfiz atau maahad ker... kes lgbt nih..

Tanpa Nama berkata...

Kita kene lihat sejarah Melayu sama. Melayu ni sifatnya tangkai jering, kuat berbohong, malas berpikir dan talam 2 muka serta 100‰ berselindung dan bermuka² dgn agama Islam yg merekalah sesuci holier than thou pd bila² masa sentiasa.

Sesiapa mampu buktikan yg Melayu bukan demikian, saya mungkin menjadi org pertama yg akan bunuh diri.

Bukalah berita dan cerita dimana² saja anda mahu, kehidupan Melayu tak mampu berubah dan ttp terikat berlingkar dgn hal bermuka² diatas sahaja. Berpusing² dgn kebodohan, kebongkakan dan kekepalabutuhan dan mengkepalabutuhkan belaka.. Kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

Kenal Dato Bahaman, mat kilau Tok janggut, Burhanudin helmi

Tanpa Nama berkata...

Tak perlu gaduh bagai,TT tengah sedap layan porn german tak ingat korang pon.