Jumaat, 28 September 2018

CILAKA SUPER LIBERAL







CILAKA

SUPER LIBERAL

Saya kini diserang hebat, kata Anwar


KUALA LUMPUR- Presiden PKR,  Anwar Ibrahim berkata, beliau tidak gentar dengan serangan minoriti ‘super liberal’  terhadapnya.

Katanya, serangan mereka tidak membuatkan dirinya takut untuk mempertahankan apa yang telah termaktub dalam perlembagaan negara.

"Suasana politik Malaysia berubah, media lebih bebas...orang boleh menyuarakan dan mencabar berapa prinsip yang telah kita anggap utuh dan utama sebelum ini.


DATUK SERI

MEREKA SERANG

KERANA APA?

MEREKA SERANG

CERITA DATUK SERI

DI JAKARTA KAH?

CILAKA  BETUL

SUPER LIBERAL NI

SUKA BUAT FITNAH

SUKA BUAT 

TOHMAH

NASEHATKAN 

SUPER LIBERAL

JANGAN BUAT

TOHMAH

BUAT TOMYAM

KAH KAH KAH

-------------------

3 ulasan:

Asrul Sani berkata...

Saya tak serang Nuar sebab dia serang geng super liberal. Sebenarnya saya cuntfuse kerana ramai orang cakap Nuar bi sexual...lagi la cuntfuse bila orang tanya soalan mudah dia berbelit-belit jawab.... kesudahannya tak dapat dipastikan samada dia cuma suka memek atau juga suka pandang belakang.

Kalau dah tak sabo-sabo nak jadi PM tentu ramai orang yang meluat dengan tingkah laku orang yang gila kuasa....tentu ramai yang serang.

Unknown berkata...

Blog ni dah mcm anti DSAI dah skrg. Kenapa? Sebab TT perasan dia hebat sangat. Kononnya sebab dialah PH menang. Yakhthuii!!! dulu bukan main lg kutuk madey. Skrg mcm jilat bontot Madey pun ada. Try la bertanding di PD lawan DSAI. Ada orang pangkah?

Tanpa Nama berkata...

Who after mahathir? Tell me if ur so smart? Who the best candidate? Nyatakan klu berani