Khamis, 15 November 2018

JANGAN BUAT FITNAH





JANGAN BUAT

FITNAH
Rosmah dijangka didakwa esok

Isteri bekas perdana menteri Hajjah Rosmah Mansor dijangka dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur esok dipercayai berkaitan kes pembekalan tenaga solar di sekolah-sekolah di Sarawak.

Perkara itu dinyatakan oleh peguamnya K Kumaraendran ketika ditemui selepas mengiringi Rosmah memberi keterangan di ibu pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), di sini hari ini.

“Saya tidak mahu mengambil apa-apa soalan, cuma boleh sahkan anak guam saya akan didakwa di mahkamah Jalan Duta esok,” katanya.

GEGARAN BUMI

DI ACHEH

PAGI INI

TIDAK SANGKUT 

PAUT DENGAN

ROSMAH

PAGI INI ROSMAH

BERADA 

DI MAHKAMAH 

JALAN DUTA



-----------

2 ulasan:

zaharuddin ahmad berkata...

Hari ini dalam sekarang...
Tiga "MANSOR" akan didakwa dimahkamah......
Selepas ini...giliran .."Moh'ahmad" ...pula....
Cantik..kalau dipadankan dengan baju oren......
cair 1Malaysia...

Tanpa Nama berkata...

bro..bila lu ckp pasal gempa di aceh, gua teringat musibah di palu..ketika palu dipalu badai dan tanah jerlus, bukan main hebat ust2 melayu tibai palu..maksiat sana sini..tp warga islam melayu ini lupa, aceh yg amalkan undang2 islam juga dibadai tsunami..yg selamat hanya masjid..tiada pula para ulama dan ust2 melayu islam menibai aceh dgn gerakan2 seks straight antara lelaki dan perempuan, antara haji dan hajah yg bersekuedudukan tanpa sijil halal..kawan gua,seorg singh, jd volunteer dan ke aceh..ditemui mayat bogel berdakap rupa2nya menurut warga setempat, mrk bukan suami isteri..ini hebat..amal undang2 islam juga allah tibai dgn badai..