Rabu, 25 November 2020

MUSTAHIL TAK SOKONG - SEMUA SOKONG MUHYIDIN

 


GILA KALAU

TAK SOKONG

KAH KAH KAH

WOIT

HILANG KERJA

KAH KAH KAH

TAK JADI MENTERI

KAH KAH KAH


Menteri, timbalan menteri BN sokong penuh Muhyiddin

ANGGOTA pentadbiran kerajaan daripada Barisan Nasional (BN) hari ini berkata akan memberi sokongan penuh kepada kepimpinan Perdana Menteri Muhyiddin Mohd Yassin dalam melaksanakan pelan pemulihan ekonomi dan kesihatan rakyat. 

Bagaimanapun menegaskan mahu pilihan raya umum diadakan sebaik sahaja wabak Covid-19 reda, kata mereka dalam satu kenyataan bersama hari ini.

“Kami juga telah bersetuju agar kerajaan yang telah dibentuk secara muafakat ketika ini terus didokong termasuklah dengan memberi sokongan penuh kepada kepimpinan Perdana Menteri,  Muhyiddin Mohd Yassin dalam melaksanakan pelan pemulihan ekonomi dan kesihatan rakyat.


SILAP

PATUT MUHYIDIN 

LANTIK SEMUA 

YB JADI MENTERI 

BARU CUN

KAH KAH KAH

MALAON INI

AKAN SETIA

KAH KAH KAH

LAGI BANGANG

SI MALAON

LAGI SETIA 

KAH KAH KAH

TAK CAYA TANYA

YB DOLAH SANI 

TAK CAYA TANYA 

YB NIK NAZMI 

KAH KAH KAH



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jika Berlanjawan 2021 tak dapat diluluskan berkemungkinan MP akan memilih calon PM bagi mengantikan TSMY. Nampaknya peluang Anwar lebih cerah. Jika ini berlaku kedudukkan DrM dalam bahaya. Sg Buloh menanti beliau. Penyalahan guna kuasa beliau akan diselongkar. "Dendam Anwar akan Berbalas"

Aku Penganggur berkata...

Di waktu rakyat dalam kesusahan akibat kobid19 dan hilang perkerjaan, ahli parlimen yang di undi oleh rakyat untuk mewakili mereka pula main taichi di Parlimen. Rakyat berharap dengan bajet 2021 lulus dan dapat membantu rakyat, tetapi mereka mempermainkan pula harapan rakyat miskin. "Mengapakah kamu semua mahu jadi MP...kan lagi elok kamu semua jadi haiwan dan tidak menyusahkan rakyat".