Rabu, 3 Mac 2021

TINJAUAN KANG KONG

 


TINJAUAN

KANG KONG

Arymanchino commented on 

"RAKYAT TAK 

SUKA MUHYIDDIN"

Woi tinjau mcmana tu.Pakai teropong ke.Takan xtahu,tinjauan kat Malaysia ni ikut rasa hati org yg teropong tu.Klu org tu suka, pantat kuali pun dia kata pantat org putih.Bukan Encik tak biasa,beratus tinjauan yg dah buat,satu pun xde yg betul.Tambahan pula yg buat tu Prof Kangkong.Mereka nak naik pangkat pun jumpa bomoh.huh..mampus..

1 ulasan:

Awanama berkata...

Kalau sudah ada orang yang tak mahu menyuarakan pendapat masih juga memaksa rakyat menerima orang yang tak direrima rakyat itu tandanya level pemimpin dan rakyat belum mampu menandingi mentaliti pemimpin negara maju.di malaysia ni,kalau mampu tebalkan muka, mampu tidak terima kesalahan sendiri dan mampu perkudakan orang untuk kepentingan diri sendiri maka anda mampu jadi seorang rakyat malaysia yang mampu perkudakkan segala maslahat dalam negara malaysia.sebagai rakyat malaysia tidak perlu mengaku kesalahan diri yang penting pandai main sepak terajang politik negara.Pandai main perkauman maka selamat dunia kaum, pandai main agama maka selamat dunia agama, kalau pandai main sepak terajang politik negara maka selamat dari dicop sebagai katak politik.Pigi mampus lah kamu semua