Boycott Israel Campaign 2012 - Innovative Minds
www.inminds.com/boycott-brands.html
'Pelanggan Melayu sudah tidak datang'
SHAH ALAM - Kempen boikot produk pro Israel yang mengaitkan McDonald's yang bertebaran di media sosial dan aplikasi mesej seperti WhatsApp nampaknya benar-benar memberi kesan kepada rangkaian makanan segera itu.
Mana tidaknya, tinjauan Sinar Harian Online di beberapa kawasan sekitar Shah Alam hari ini mendapati premis makanan segera itu kelihatan lengang berbeza dengan sebelum kempen boikot dijalankan.
Seorang pekerja di kaunter sebuah cawangan McDonald’s mengakui bahawa kempen boikot yang dijalankan bermula beberapa hari lalu mendatangkan kesan ke atas premis berkenaan.
“Sangat-sangat kurang. Tiada pelanggan Melayu yang berkunjung ke cawangan McDonald’s ini manakala, pengunjung berbangsa lain juga kurang,” katanya.
Pemerhatian di premis tersebut sekitar jam 7 hingga 8 malam tadi juga mendapati suasana amat sunyi dan hambar.
i've nothing to say
my lord
i rest my case
-----------
Felda bekerjasama 50-50 dengan P&G, sebuah syarikat pro Yahudi untuk mengoperasikan FPG Oleochemicals yang berpangkalan di Malaysia.
BalasPadamsyabas pada semua pembenci zionis & penyokong nya ! astro bila lagi ! ABU !
BalasPadamLembab laa sial! Khalid dah kena pecat, manà berita terkini, ternow. Kau tido ke bai?
BalasPadam