Jumaat, 8 Disember 2017

BILA JAKIM NAK HARAMKAN INI?








NAMA TUHAN

TT ..gwa tak nampak apa-apa masalah dgn video gelek tu. Lagu nye nyebut nama tuhan. Yang jantan berjubah berserban ala Tuan Haji Najib. Pompuannye tutup aurat.. alor pantek pon x nampak.. kaum Hawa tampak cukoop dilindungi. Jakim gwa rasa sangat teruja dengan adegan alim-alim stim ni .. no hal .. ALA ALA ALA ALA ALA ALA. on 
BILA JAKIM NAK HARAMKAN INI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh

on 12/7/17


MAK CIK FELDA

TIDAK  TAHU INI

PERANGAI ARAB

LIHAT PAK AJI

MAIN MAIN

JILAT BURIT



BILA JAKIM

NAK AMBIL

TINDAKAN?

DENGAR SUARA

ALAH ALAH ALAH

KENAPA SENYAP

KAH KAH KAH


8 ulasan:

  1. no hal...semua halal
    minah semua jerman, mamat semua dari bani tontowi

    BalasPadam
  2. tarak KOMISEN masoooooooooooooooook, buat BODO ajer!



    ala-pak, bukan KOMISEN tapi DONATION, lar..............

    tersalah chakap lar.........




    Dari: ULAR PAK PI MAI PI MAI TANG TOO

    BalasPadam
  3. panglimo potaseh7 Disember 2017 3:04 PTG

    TT ..gwa tak nampak apa-apa masalah dgn video gelek tu. Lagu nye nyebut nama tuhan. Yang jantan berjubah berserban ala Tuan Haji Najib. Pompuannye tutup aurat.. alor pantek pon x nampak.. kaum Hawa tampak cukoop dilindungi. Jakim gwa rasa sangat teruja dengan adegan alim-alim stim ni .. no hal .. ALA ALA ALA ALA ALA ALA.

    BalasPadam
  4. ko gila ke apa isham..mana la jakim nak amnil tindakan sb jakim pun suka jilat jubur sambil makan angin pakai duit yapeim..kalo jenis E kandungan babi pun bole dihalalkan dimalaysia, inikan pula jilat jubur isteri yg sah halal..tiada la berdosa dan mdtgkan lagi pahala kerana isteri berasa nikmat dan hikmat berancuk guna duit yapeim..

    BalasPadam
  5. Tiada masalah, sijil halal telah dikeluarkan

    *
    **

    BalasPadam
  6. duit peruntukan berbilion pakai makan angin, joli, main golf, .. akaun ada audit ke? OSA ke?

    BalasPadam
  7. Mcm judi jugak lah.kalau belum dpt permit maka hookooomnya haram sbb xbayar cukai pada kerajaan ..bila sudah dpt permit bayar cukai maka hookooomnya halalan toiyiban baik utk kesihatan.

    BalasPadam