Khamis, 6 Jun 2024

MALAYSIA LATIH TENTERA DENGAN AMERIKA


MALAYSIA LATIH

TENTERA DENGAN

AMERIKA

KHALAS

Unknown commented on
 "RAKYAT NAK TAHU APA"

BRICS Games VS Olyampic Games... Malaysia duk celah mana..!?

Lebih Daripada 40 Negara Berusaha Menyertai BRICS pada 2024

Sebanyak 97 negara telah mengesahkan kehadiran mereka dalam Sukan BRICS 2024 pada Jun bulan ini. Acara itu akan dihoskan oleh Presiden Rusia Vladimir Putin di wilayah Kazan antara 12 hingga 24 Jun. Link bawah ni bodo papangang...!!

https://vt.tiktok.com/ZSYk1yGGT/

Saya ulangggg....!! Sidang kemuncak BRICS ke-16 akan diadakan di wilayah Kazan Rusia pada Oktober tahun ini.

Pautan hanya untuk walaun Papangang berseronok ronok..!!

https://vt.tiktok.com/ZSYhJpNYW/

97 negara telah pun mengesahkan penyertaan mereka,” kata Perdana Menteri Rusia Dmitry Chernyshenko. Menteri itu menambah bahawa Sukan BRICS 2024 adalah sebahagian daripada pembangunan negara.

“Sukan BRICS 2024 antara yang dicadangkankan untuk dianjurkan berikutan dekri Presiden Rusia Vladimir Putin, merupakan bahagian penting dalam pengerusi negara kita dalam organisasi ini.

Akhirnya Trump akur...bwh Ni link bodo papangang wooi..!!!

https://vt.tiktok.com/ZSYhoEu96/

Semua mata akan tertumpu pada Sukan BRICS pada 2024. "Kejohanan yang akan datang mesti dianjurkan pada tahap yang paling tinggi," katanya. Acara sukan itu akan menganjurkan 20 sukan berbeza dengan 97 negara mengambil bahagian di Rusia.

Untuk pengetahuan papangang dan barua Bodo bangang DAP@LeeKwanYew tambatan PetroDollar Amerika Syarikat berakhir Jun 9 2024 ini... Link bawah ni siall..!!

https://vt.tiktok.com/ZSYkdN73a/

Malaysia masih lagi mahu jadi hamba abdi dan hanjing suruhan tuan besar Biden di USA, IMF dan World Bank dibawah pimpinan Anwar Ibrahim...

Malaysia dipimpin oleh pemimpin yang bodoh..!!

1 ulasan: