Rabu, 14 April 2010

BILA PULAK NAK MASUK



MANUSIA BERJASA PENGASAS PARTI MIC DI KULIM KEDAH




DUA RATUS KELUAR PKR KULIM SERTAI MIC – melayau

Setelah sekian lama berasa tertipu dengan janji manis Parti Keadilan Rakyat (PKR), sekumpulan 200 penyokong parti pembangkang itu di kawasan Parlimen Kulim/Bandar Baharu bertindak menyertai MIC semalam.

Mereka menyerahkan borang keahlian MIC kepada Pengerusi Barisan Nasional (BN) Kulim/Bandar Baharu, Datuk Abdul Aziz Sheikh Fadzir pada satu majlis di Taman Tunku Putra, hari ini.

G. Thanagaran yang mengetuai kumpulan itu berkata, rata-rata masyarakat India di kampung itu mengambil keputusan berkenaan kerana tidak yakin lagi dengan perjuangan PKR yang hanya pandai berjanji namun gagal menunaikannya.

Malah, dakwanya, para pemimpin PKR termasuk Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kulim, Lim Soo Nee tidak mempedulikan masalah yang dihadapi rakyat meskipun beberapa kali diadukan kepadanya.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH..

woit… DATUK ABDULA AZIZ SHEIKH FADIR NI BILA PULAK NAK MASUK MIC…. kah kah kah..

woit… ORANG LAIN DAH MASUK…. NAPA TAK MASUK…. kah kah kah…

woit... KALAU MASUK MIC .. MACAM BELUT PULANG KE LUMPUR... kah kah kah..

woit... KALAU MASUK... MACAM MADEY PULANG KE KERALA.... kah kah kah

woit... KALAU MASUK... MACAM IBRAHIM PULANG KE LUBUK.... kah kah kah




6 ulasan:

Puan Ainon Mohd. berkata...

Kah kah kah.....

dr lalo' berkata...

tu ahli keluar psl tak puashati lah tu....yg tak puashati zaid jadi calon pun ramai ni...agaknya sehari dua lagi berbondong pulak la yg cabut..ketuananan siapa punya psl ni..?

Sivakumar berkata...

Mana dia Sheikh Fadzir ni mau masuk MIC brader... ini India sudah masuk Melayu la!

Tanpa Nama berkata...

Kenapa mereka tak masuk Hindraf?

Eksen je tu!

Tapi pelik kan?

Keluar PKR pi masuk BN! Mana ada parti BN!!!

Tanpa Nama berkata...

Sebagai seorang yang ada berdarah India, jika betul berita ini, saya terpaksa berkata yang 200 India ini adalah India yang AMAT BODOH!!!! Sorry la braders, BN TIPU 10 -20 TAHUN TAK NAMPAK TAPI 2 TAHUN LEBIH SIKIT DENGAN PKR BOLEH NAMPAK, INI MESTI DAPAT HABUAN DARI BN si G. Thanagaran ni...kesian 200 INDIA BODOH KENA TIPU...

Tanpa Nama berkata...

apa sudah jadi.... hulu selangor mic mau tutup... ahli mau pigi mana... lompat katak ka?... kulim sudah lompat... lompat mana?... lompat mana2... ada kasi... dalam lompat, tada kasi... lompat keluarla... kalau katak betul ada musim mengawan... kalau katak kepala orang... musim lompat la..