Sabtu, 10 Mei 2014

TAK SEDAR DIRI





Masih ramai pemimpin Umno tidak sedar diri, kata Utusan Malaysia

Sempena ulang tahun penubuhan Umno ke-68, akhbar Utusan Malaysia hari ini mengatakan masih ramai lagi pemimpin parti itu 'tidak sedar diri' apabila sering bertelagah sesama sendiri sehingga menimbulkan rasa muak rakyat kepada parti itu.
Melalui ruangan rencana akhbar milik Umno itu,Pengarang Zulkiflee Bakar berkata, perbuatan berebut jawatan dan bertelagah sesama sendiri masih wujud sehingga melemahkan Umno dalam pilihan raya.

KAH KAH KAH

woit kalau sedar

bukan pemimpin 

gerombolan

kah kah kah


------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

"perbuatan berebut jawatan dan bertelagah sesama sendiri masih wujud sehingga melemahkan Umno"
itu 2 isu yang menjadi fokus dan yang dikesahkan dek puak ni.
isu zalim, slah guna kuasa, menceroboh, menyonglap, menindas, memperlekeh kehendak dan kebajikan rakyat, itu semua tak diambil pot. nfa. tiada kes.
bertelagah dan berebut jawatan tu isu pokok bagi depa kerana semua jawatan2 tertinggi dan utama adalah suci, tidak boleh disentuh, dan jika berebut dan bertelagah boleh mendedahkan berbagai macam salahlaku dan taktik2 kotor yang telah kerap dipraktikkan oleh orang2 yang berjawatan utama lagi suci itu!
dulu, kini dan selamanya, itulah corak pemikiran kalangan umno, tapi setelah 50 tahun, masih ramai kalangan ahli2 bawahan serta rakyat keseluruhan terutama melayu yang tidak juga sedar

kampong lad berkata...

umno baru dah 68 tahun? ish ish ish

Tanpa Nama berkata...

Yang diharamkan pun kira juga?