Isnin, 10 Julai 2023

I JUTA +++ CHINA DAH MASUK KE TANAH MELAYU !!!


1 JUTA LEBIH

CHINA MERAH

DAH MENYUSUP

MASUK 

KE TANAH MELAYU

KHALAS

Unknown commented on 
"PARTI KETUANAN MELAYU
 GADAI HAK MELAYU"
Wooiii.... SPRM mana satu yang betul.. kesan ajen dah buat, buru ajen pun dah buat dapat tangkap nya tah bila la pulak.. alahaiii SPRM ....!!

https://malaysiagazette.com/2023/07/09/sprm-kesan-ejen-terlibat-dalam-kes-wanita-china-di-klia/

Azam Baki mana satu pukimak yang betul ada kejadian rasuah ke atau tak ada Rasuah di KLIA.!?

Siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) tidak mene­mukan sebarang elemen ra­suah membabitkan penolakan dua wanita China ke negara ini sehingga menimbulkan kekecohan di balai ketibaan Lapangan Terbang Kuala Lumpur (KLIA) pada 29 Jun lalu.

https://www.utusan.com.my/berita/2023/07/kekecohan-klia-tiada-elemen-rasuah-hanya-salah-faham/

Satu sumber mendedahkan kepada Utusan Malaysia, siasatan awal mendapati, tiada sebarang pembayaran wang dibuat terhadap mana-mana individu selepas mereka tidak dibenarkan oleh imigresen memasuki.

Ada pegawai Imigresen dakwa diugut “Buang Pangkat” Oleh Menteri..!?

Dua Hari lepas si Azam Baki kata SPRM giat memburu ajen pelancong yang hendak bayaran RM18,000.00 dari pelancung warga China seperti yang didakwa oleh Menteri Pelancongan.. Sebelum Dari tu Menteri Sepet tu tunjuk wassup ada Rasuah berlaku di Jab Imigresen KLIA..

Mana satu yang betul..atau dah nak kantoi baru masing masing buat naratif cover up..!?

https://youtu.be/S53uLtf-FvM

Nampak nya ke laut lagi lah Kes ini dng mengharap kan kes 'pelancung' asing misteri ini akan dapat merungkai dakwaan 1.2 juta pelancung asing yang masuk tak keluar2?

Harapan rakyat utk melihat mereka melindungi kegiatan ini oleh ahli2 politik, menteri2 atau parti2 politik tertentu akhirnya musnah lesap seperti lesapnya Jho Low Dan lesap nya Zety Taufik Ayman dan keluarga penyamun nya dalam Kes 1MDB yang lansung tidak relevan dimata rakyat..!?

Akhirnya Jho Low yang Menang.. Sekor Jho Low sedang ketawa tepok tangan smbil terbahak bahak guling guling macam babi bersama kaum mata sepetnya di Malaysia Dan tuan besar mata sepet di Singapura... Kikiki

Haaahh tepokkkkk...!!

Zety Dan Taufik Ayman serta Nik Faisal pun boleh tumpang tepok tangan.... Barua DAP@ LeeKwanYew ini juga akhir nya berantakan dan berbunuhan sesama sendiri..

haah tepokkk lagi..!!

Masa untuk dilingkupkan kesemua saki baki barua barua DAP@LeeKwanYew dah tiba 6 negeri di PRN 2023 kali ini... Lingkupkan sehabis mungkin barua barua DAP#LeeKwanYew dalam PRN kali ini. Kasi buang semua talibarut talibarut ini...!!!

Terlalu awal buat kesimpulan tiada rasuah dalam insiden KLIA - Azam

#dahmacampukimaksemunyalingkupkanbarua

Tiada ulasan: