Isnin, 27 November 2023

LAWAK POLITIK TERBARU



Ada individu tawar

 RM5 juta 

bunuh PM – Kamil
PUTRAJAYA – Timbalan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Muhammad Kamil Abdul Munim mendedahkan, seorang individu menawarkan ganjaran wang tunai RM5 juta bagi sesiapa yang berjaya membunuh Perdana Menteri, Anwar Ibrahim.

Menurut beliau, tawaran itu dibuat oleh pemilik akaun TikTok ‘Jaiadani89’ dan disedari oleh pihaknya kira-kira pukul 9.30 pagi tadi.

Muhammad Kamil yang juga Setiausaha Politik Menteri Kewangan berkata, individu terbabit dipercayai cuba menyebarkan sentimen kebencian dan menghasut rakyat atas motif politik.

“AMK kesal dengan ancaman keras sebegini kerana jika tidak dikawal dibimbangi boleh memusnahkan sistem sosial tanah air yang terdiri daripada masyarakat majmuk,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita di Kongres Nasional PKR di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) di sini, hari ini.

Muhammad Kamil memberitahu, pegawai khasnya, Mohamad Syazreen Ezam Mohd Saidi telah membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Putrajaya, kira-kira pukul 1.40 tengah hari tadi.

“Kami menyerahkan kepada polis untuk melakukan siasatan lanjut,” jelasnya. – 

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

WOIT

BETUK KE INI

KAH KAH KAH

HANYA 5 JUTA

TAK MAHAL

KAH KAH KAH

BUKAN BILION

5 JUTA RUPAIH

ATAU 5 JUTA RM

KAH KAH KAH

MOSSAD KE

CIA YG MINTA

KAH KAH KAH

ATAU BERITA INI

SENGAJA DI BUAT

KERANA SOKONGAN

PADA ANWAR

MAKIN MEROSOT

KAH KAH KAH

KHALAS

Tiada ulasan: