Jumaat, 18 Ogos 2023

TAKTIK SEMPADAN BARU


TAKTIK

SEMPADAN BARU

KAH KAH KAH

AMIN

Unknown commented on
 "PERSEMPADANAN
 SEMULA SEDANG DI RANCANG !!!"

alahai..berita mangkuk PEMBELA ni yg lu siarkan..kepala bana tul.persempadanan semula utk tewaskan melayu? awat melayu terengganu menang tanpa pembangkang? awat melayu kedah, melayu kelantan tidak dikatakan mengugat.??auta melayu lebih auta dari auta keling..gua sarankan PHUMNO saman je mamat PEMBELA ini.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak payah nak pecahkan kepala buat persempadanan semula. Janji nak bagi rm300 untuk balik mengundi. Lepas dah menang macam di terengganu, pusing cerita nak minta bantuan dari kerajaan persekutuan. Kah! Kah! Kah!

abuqassim berkata...

Elok la buek sompadan semulo kek kodah kelantan terengganu..
Lg byk la kusi melayu dlm parlimen/dun.
Lg byk masyuukkk nnti..
KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

persempadanan sedang berlaku, warga pantai timur sedang menukar alamat mengundi di selangor.kelantan tganu kedah adalah negeri miskin tapi sek sek kito ni kerja gomen.apa parti yg menang pun ,gaji gomen kena bayar..bila melayu dan islam menang seluruh malaysia, gua yakin malaysia tidak akan jadi tanah melayu malah umat2 melayu dan islam akan angkat sumpah perlembagaan british..dan tukartiub akan terus goreng dan menibai pak lebai..begitu la tukartiub sehingga tukartiub mampos di telan dom perignon.