Isnin, 20 November 2023

USTAZ GEMOK MENAFI KES PELIR KERAS



Video tular: Ustaz Hakim Ramlee nafi diri 'Mr H'



KUALA LUMPUR: Pengarah Bahagian Latihan dan Pendidikan Jabatan Komunikasi Komuniti (J-KOM), Muhamad Hakim Ramlee menafikan dirinya adalah "Mr H".

Muhamad Hakim yang juga dikenali sebagai Ustaz Hakim Ramlee, berkata tuduhan penulis blog kontroversi, Raja Petra Kamarudin, yang mengaitkan dirinya sebagai Mr H, disifatkan sebagai sangat berniat jahat.

"Saya tak boleh beri kenyataan lanjut kerana dituduh oleh Raja Petra. Saya pun tak tahu, saya rasa (Mr H) bukan saya kot, salah orang ini.

"Saya tak boleh beri pandangan lanjut mengenai perkara ini dan sudah dinasihatkan tidak berbuat demikian.

"Namun, saya nafikan (dakwaan Raja Petra). Apa kena mengena dengan saya pula?," katanya seperti dilapor Berita Harian pada Ahad.

Dia berkata demikian mengulas dakwaan Raja Petra, bahawa ahli PKR itu adalah dalang yang menerbitkan rakaman video berunsur lucah, membabitkan bekas Ketua Pengarah J-KOM,  Mohammad Agus Yusoff dan penolong pegawai J-KOM, Abdul Wahab Abdul Kadir Jilani.

Dalam entri di aplikasi X, Raja Petra turut memuat naik poster pelantikan Muhamad Hakim ke jawatan Pengarah Bahagian Latihan dan Pendidikan J-KOM yang turut disertakan dengan logo PKR.


KAH KAH KAH

YA USTAD

KENAPA NAFI

KAH KAH KAH

DI MALAYSIA NI

KALAU NAFI

ERTINYA BENAR

KAH KAH KAH

WOIT USTAD

KENAPA TAK LEH

BERI KETERANGAN

LANJUT

AMIN

ADA TAKU APA

KAH LAH KAH

KHALAS

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Senang je… lompat jabatan je, takkn lompat parti je boleh… takat lompat parti korang pkr boleh kerjakan, inikan pulak lompat jabatan… lompat je, mentara masih bekuasa nie…

Tanpa Nama berkata...

abih tak kan nak mengaku.. kalau mengaku baru tipu.. ?? rosak dah ko ni tt..