Ahad, 11 Jun 2023

KHAIRY BAKAL MB NEGERI 9


KHAIRY BAKAL

MB NEGERI 9

AMIN

KHALAS

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lawak super kiasu super nepotisme mantan warga Singapura yang menghina Malaysia.

Pernah kah kamu ingat suatu masa lalu pemimpin ini pernah jadi pojaan pemimpin Barat terutama Amerika Syarikat..!? Video link..

https://youtu.be/h3Jltd-lQjU

Link video bawah ini adalah fakta dan fakta real life Amerika Is Great... Life Super Great in USA..!!

Terkini wanita kelahiran dari negara super nepotisme Singapura, Jocelyn Chia yang menghina Malaysia menerusi lawak jenaka dalam sebuah persembahan komedi berdiri baru-baru ini tidak lagi memegang status kewarganegaraan negara itu.

Link video bawah ini adalah fakta dan fakta real life Amerika Is Great... Superb Great USA..!!

Saksikan sampai habis..

https://youtu.be/C4gD7GAdM-U

USA is great ... Yes long live Biden..!!

Pelawak kelahiran Singapura yang memperlekehkan Malaysia dalam satu persembahan komediri bertajuk 'Singapore vs Malaysia' yang diadakan di New York, Amerika Syarikat, baru-baru ini.

https://youtu.be/GRwbRVBpyb0.

Make USA great again.. wow yes USA is great

Masa 'Bossku' jadi PM Malahsia ada menerima surat daripada presiden Georgetown University yang melampirkan dua pucuk surat iaitu daripada Setiausaha Negara Amerika John Kerry dan penasihat keselamatan Amerika Susan Rice bertanyakan persoalan yang sama.

https://youtu.be/Jb1LXtoIdBA.

Truly America Long live Joe Biden..!!

Persoalan yang ada kaitan dengan gambaran solah-olahnya Anwar dalam penjara tidak langsung diberikan sebarang layanan yang sepatutnya, terutama dari segi pemberian rawatan dan perubatan yang sepatutnya diberikan.

https://youtu.be/4difVNrssNk.

Good job USA.. good job well done USA..!!

https://youtu.be/5S943965QQE

"Ini termasuklah keputusan oleh Jabatan Penjara untuk membenarkan kumpulan pakar perubatan dari Universiti Georgetown, Amerika Syarikat, datang ke Malaysia bagi menjalankan rawatan dan melakukan sebarang prosedur operasi terhadap sakit yang dialami oleh Anwar," katanya pada sidang akhbar dengan wartawan Malaysia di sini.

https://youtu.be/DA8z5zwJ4GA.

USA is super great..!!

Gambaran yang diberikan kepada mereka sebelum ini ialah Anwar seolah-olah langsung tidak diberikan sebarang rawatan oleh doktor pakar atau doktor-doktor di Malaysia.

Seorang pelawak Amerika Syarikat dengan nama Chrissie Mayr telah tampil mempertahankan rakannya Jocelyn Chia yang kini teruk dikecam oleh rakyat Malaysia. Dalam ciapan yang dimuat naik olehnya, Mayr menganggap jenaka yang dibuat oleh Jocelyn adalah hebat dan tidak perlu meminta maaf. Video again..!!

https://youtu.be/jRqwpmyciQI

Wah betul man USA is Great .. super quality of life in the world..!! City of 'Loss Angeless' USA is great life..!!

https://youtu.be/-vc6CHRrtH8

Long live Joe....!!

https://youtu.be/nk1dfuWudaQ


Kikikiki..

Tanpa Nama berkata...

Sorry bhai kj jadi mb nogori..jelebu akan senantiasa ada jerubu..mat sakau nie beli vacin macam beli kacang putih..apa punya hanat..fuck him laaa..useless kaki ganja