Jumaat, 7 Julai 2023

ANWAR - MADEY TERUS BERGADUH !!!


MADEY KATA

ANWAR

 KAKI PUTAR

AMIN

ANWAR- MADEY

TERUS BERGADUH

KHALAS

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah banyak kali dah dengar cerita sama, tapi Atok pun apa kurang nya? Sama saja tipu kiri tipu kanan, dia tak ada curi tak ada duit tapi anak semua billionaire, anak pandai belaka asal usul biasa saja bukan keturunan Baginda Queen pun, kah kah kah mana ada seekor Kerala yang telus putih suci murni? Kalau tak tipu susah jadi orang politik berjaya, Mahathir pulak dua kali woit bukan singkat tapi 22 tahun campur 22 bulan, hidup lama hanya di Malaysia boleh tipu selama itu, kah kah kah terbaik Atok hebat belaka tidak mudah lupa, tidak mudah ingat juga tapi Ronald Reagan sudah buat semua boleh ingat kah kah kah memori manusia singkat tapi memori you tube memori Internet susah padam woit kah kah kah

abuqassim berkata...

Paku dulang paku serpih...
Kata periuk belanga hitam..
Angkuh selerti merak..
Ayam terlepas, tangan bau tahi...
Hendak masak langsung hangus..
Jika kepalanya ular, takkan ekornya belut..
Kepala yu, ekor babi..
Lidah bercabang..
Lonjak sebagai labu dibenam..
Tumbuk rusuk..
Ubur-ubur airnya hitam..
Udang hendak mengatai ikan..

Tanpa Nama berkata...

Wooiii.... SPRM mana satu yang betul....!!

Azam Baki mana satu pukimak yang betul ada kejadian rasuah ke atau tak ada Rasuah di KLIA.!?

Siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) tidak mene­mukan sebarang elemen ra­suah membabitkan penolakan dua wanita China ke negara ini sehingga menimbulkan kekecohan di balai ketibaan Lapangan Terbang Kuala Lumpur (KLIA) pada 29 Jun lalu.

https://www.utusan.com.my/berita/2023/07/kekecohan-klia-tiada-elemen-rasuah-hanya-salah-faham/

Satu sumber mendedahkan kepada Utusan Malaysia, siasatan awal mendapati, tiada sebarang pembayaran wang dibuat terhadap mana-mana individu selepas mereka tidak dibenarkan oleh imigresen memasuki.

Dua Hari lepas si Azam Baki kata SPRM giat memburu ajen pelancong yang hendak bayaran RM18,000.00 dari pelancung warga China seperti yang didakwa oleh Menteri Pelancongan.. Sebelum Dari tu Menteri Sepet tu tunjuk wassup ada Rasuah berlaku di Jab Imigresen KLIA..

Mana satu yang betul..atau dah nak kantoi baru masing masing buat naratif cover up..!?

https://youtu.be/S53uLtf-FvM

Nampak nya ke laut lagi lah Kes ini dng mengharap kan kes 'pelancung' asing misteri ini akan dapat merungkai dakwaan 1.2 juta pelancung asing yang masuk tak keluar2?

Harapan rakyat utk melihat mereka melindungi kegiatan ini oleh ahli2 politik, menteri2 atau parti2 politik tertentu akhirnya musnah lesap seperti lesapnya Jho Low Dan lesap nya Zety Taufik Ayman dan keluarga penyamun nya dalam Kes 1MDB yang lansung tidak relevan dimata rakyat..!?

Akhirnya Jho Low yang Menang.. Sekor Jho Low sedang ketawa tepok tangan smbil terbahak bahak guling guling macam babi bersama kaum mata sepetnya di Malaysia Dan tuan besar mata sepet di Singapura... Kikiki

Haaahh tepokkkkk...!!

Zety Dan Taufik Ayman serta Nik Faisal pun boleh tumpang tepok tangan.... Barua DAP@ LeeKwanYew ini juga akhir nya berantakan dan berbunuhan sesama sendiri..

haah tepokkk lagi..!!

Masa untuk dilingkupkan kesemua saki baki barua barua DAP@LeeKwanYew dah tiba 6 negeri di PRN 2023 kali ini... Lingkupkan sehabis mungkin barua barua DAP#LeeKwanYew dalam PRN kali ini. Kasi buang semua talibarut talibarut ini...!!!

#dahmacampukimaksemunyalingkupkanbarua